Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Obiceiuri de marketing la care trebuie sa renuntati in 2013

Tags: marketing, greseli de marketing, steve jobs, succes, timp, bani

De multe ori inovatia este vazuta ca fiind opusul eficientei, pentru ca nu este rutina si are rezultate impredictibile. Se ajunge astfel la un climat in care nu apare nicio investitie in viitor.
Prin urmare, compania devine rezistenta in fata inovarii, pentru ac se simte amenintata de ea, creand forte care descurajeaza gandirea proaspata. Asta este una din greselile pe care le puteti face. 

Va multumiti cu putin

'Singura modalitate de a fi pe deplin satisfacut este de a face ceea ce crezi ca este o slujba grozava. Si singura modalitate de a face o treaba grozava este sa-ti placa ceea ce faci. Daca nu ai gasit-o inca, mai cauta. Nu te lasa pe tanjeala. La fel ca in cazul tuturor problemelor amoroase, vei sti cand ai ajuns unde trebuie'. Steve Jobs

Criza economica a devenit afisul folosit de toti marketerii, dar acestia nu mai trebuie sa se foloseasca de scuza asta pentru a nu mai investi. 

Cautati neinteles de mult sa adunati Like-uri

Pana in momentul de fata nu exista niste metode extrem de sigure de masurare a utilitatii bazei de fani si de Like-uri. Nu toata lumea vrea sa fie prietena cu un brand de pasta de dinti, de exemplu. Poate in viitor oamenii nu vor mai dori sa sharuiasca atat continut cat fac acum. Si este imposibil sa reduci bogatia si complexitatea relatiilor umane la o serie de interactiuni online. Este naiv din partea brandurilor sa se astepte sa impacheteze totul in social media si sa se astepte la succes nebun.

Sunteti dependenti de email

Pentru marketeri, email-ul este si metoda de a ajunge la clienti, dar si o instrument de comunicare prin care sa le incarce inbox-ul colegilor. Trebuie sa incepeti sa realizati ca email marketingul este un marketing lenes. Este ieftin sa trimiti campanii pe email, asa ca nu te mai chinuiesti sa targetezi cum trebuie.

Lipsa de moralitate

'Trateaza oamenii ca si cum ar fi ceea ce au fost destinati sa fie si tu i-ai ajuta sa devina ceea ce sunt capabili sa fie' - Johann Wolfgang von Goethe

Poate ca unul dintre cele mai deprimante produse secundare ale crizei economice este inasprirea conditiilor de munca. Intalnim de toate, de la maniere grosolane, la conditii de munca imposibile, toate conturand un climat economic incert, scuza tuturor de a opera in lipsa unui sistem moral.

Carierele, responsabilitatile familiale si goana inspre succes inghit timp. Marketerii trebuie sa stie ca, in viata, nu operam numai cu termene limita si profit.

In cuvintele lui Clayton M Christensen, toate astea suna cam asa: 'Este mai usor sa-ti respecti principiile 100% din timp. Limita – propriul tau prag moral – este foarte puternica, tocmai pentru ca nu o incalci; daci ai justificat trecerea dincolo chiar si numai o singura data, nimic nu te va opri sa o faci si a doua oara. Decide pentru ce lupti si apoi lupta tot timpul'.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0