Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Presiunea pretului

Tags: marketing, pret, reduceri, valoarea produsului

In general, in lumea reala, firmele stabilesc preturile in functie de costurile de productie, marketing si aprovizionare. Numai ca, pe internet, lantul de aprovizionare este iinversat, caci clientul exercita intreaga putere.
Structura de sus in jos a pretului este inlocuita deci cu un model de jos in sus, stabilit de client. Internetul poate determina scaderea presiunii asupra pretului din mai multe motive. Primul si cel mai evident tine de cumparaturile comparative, caci utilizatorii pot vizita firme asemanatoare din toata lumea pentru a cauta cele mai ieftine produse. 
 
Desi presiunea pentru scaderea pretului este incontestabila, nu inseamna ca trebuie sa iti reduci marjele de profit la zero. Dar are, totusi, o semnificatie. Produsele si serviciile tale sa prezinte un continut valoros si instructiv pentru a mentine preturile la un nivel convenabil.
 
Continutul tot mai importanta cantitativ potenteaza comertul. Pe de alta parte, ocazia de a cumpara produse este folosita pentru a accentua caracterul interactiv al informatiilor. 
 
Retailerii online trebuie sa compenseze incapacitatea consumatorului de a atinge sau proba un articol. Dar si capacitatea acestora de a cauta produse in alta parte, al preturi mai reduse.

Sursa: Manual de e-marketing, Matt Haig, rs.ro
Autor: Marketingportal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0