Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Secretele din spatele unui site credibil

Tags: site credibil, credibilitate, secret, site-uri comerciale, vizitatori, incredere, newsletter, comenzi

Cum poti crea un website credibil, care sa castige pe loc increderea vizitatorilor? In cazul unui site de oferte turistice sau a unui magazin online, spre exemplu, credibilitatea este totul. Cum poti insa sa stabilesti acest nivel de credibilitate, astfel incat sa convingi vizitatorii sa comande de pe site-ul tau?
In primul rand, designul website-ul influenteaza credibilitatea acestuia. Chiar daca site-ul nu trebuie sa fie iesit din comun, este esential ca acesta sa inspire simplitate si bun gust. Un site cu aspect „neslefuit” va indeparta imediat vizitatorii.
 
In al doilea rand, trebuie ca vizitatorii sa stie exact ce vor primi si cine le va oferi produsele respective. Avand in vedere ca acestia nu cunosc deloc compania respectiva, trebuie sa le castigi increderea cat mai repede cu putinta. Daca vizitatorul se aboneaza la newsletter, este deja un pas in fata.
 
Adreseaza-te vizitatorilor intr-un mod cat mai personal, incercand sa le oferi toate motivele posibile pentru care ar trebui sa apeleze la serviciile tale. De ce ar trebui sa iti incredinteze tie planurile sale de vacanta? Ce ii poti oferi tu si alte site-uri nu pot? Ce cunostinte suplimentare detii tu?
 
Incearca sa vorbesti pe limba clientului si sa eviti limbajul formal si excesiv de sofisticat. Ofera-i clientului o imagine de ansamblu asupra personalitatii brandului. In ceea ce priveste eforturile de marketing, incearca sa vinzi atat brandul, cat si persoanele din spatele acestuia. Vizitatorii trebuie sa se simta confortabil si in siguranta atunci cand navigheaza pe site.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0