Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Singura intrebare prin care un CEO isi da seama daca trebuie sau NU sa angajeze pe cineva

Tags: om de afaceri, interviu de angajare, cultura generala bogata, karl heiselman

Interviul de angajare nu mai este de mult unul clasic, in cadrul caruia candidatii sa aiba aceleasi sanse, in functie de testele sau raspunsurile pe care le ofera. Fiecare companie in parte organizeaza un interviu "personalizat" pentru a descoperi cele mai potrivite persoane pe care sa le angajeze. Au de castigat cei care prin sarmul lor reusesc sa isi depaseasca emotiile si sa vorbeasca liber cu recrutorii pe orice tema ar alege acestia.
Asigura-te ca viitori tai angajati au o cultura generala bogata si se pot exprima liber pe orice subiect, inainte sa angajezi potentiali vanatori de job-uri.
 
In incercarea de a descoperi daca acei candidati care se prezinta la interviul de angajare au o cultura potrivita pentru a-i primi in compania sa, Karl Heiselman, CEO al Wolff Olins a declarat jurnalistilor de la The New York Times ca ii provoaca pe acestia la o discutie libera.
 
Dupa ce le solicita candidatilor sa vorbeasca putin despre ei, directorul general al Wolff Olins admite ca isi poate da seama daca respectivii merita sau nu un loc de munca in compania sa.
 
Karl Heiselman explica faptul ca acest lucru este posibil deoarece el considera ca acei oamenii cu care ti-e greu sa porti o discutie, de asemenea iti va fi dificil sa lucrezi cu ei.
 
Pentru a-si da seama de intentiile fiecarui candidat si pentru a descoperi ce fel de persoana este, Heiselman obisnuieste sa ii intrebe pe fiecare in parte: "Care este povestea ta?"
 
Omul de afaceri isi explica si strategia:
 
"Acele persoane care raspund la aceasta intrebare vorbind doar despre locul de munca, le gasesc neinteresante. In schimb, daca simt ca oamenii sunt sinceri si vorbesc despre ceea ce isi doresc ei cu adevarat de la viata, despre pasiunile lor si despre ceea  ce intentioneaza sa faca in viitor, chiar daca asta nu coincide cu fisa postului pentru care ei participa la interviu, pe acestia ii gasesc mult mai interesanti si au mult mai multe sanse sa primeasca un loc de munca in compania mea."  

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0