Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Trucuri pentru a-i conecta emotional pe cititori la ceea ce scrii

Tags: marketing, continut, emotii, sfaturi utile

Exista pe web continut plin de idei grozave, cu potential, incarcat de sfaturi utile, dar care nu se conecteaza emotionala cu cititorii si nu-I tine pe site multa vreme.
Care sunt deci tacticile utile in aceste conditii?
 
1. Continutul trebuie sa fie interesant.
 
Daca ne uitam in jur la ceea ce ne atrage atentia in zilele noastrem ajungem la concluzia ca este vorba de muzica, televiziune si carti. Ce au toate acestea in comun? Stimuleaza emotiile. 
 
Continutul nu trebuie sa aiba doar informatii logice, ci si unele care ii fac pe cititori sa se gandeasca mai departe, dincolo de prima lectura.
 
Tot ce facem in viata este menit sa ne atraga emotii pozitive.
 
2. Creeaza imagini in mintea cititorilor.
 
Oamenii gandesc in imagini. De exemplu, daca spun parc, copil, leagan, ne apare imediat in minte o imagine asociata unei amintiri. Daca spun insa „comunicare”, „abstract”, „dezvoltare” nu mai isc nicio furtuna emotionala. 
 
De ce?
 
Pentru ca asociem emotiile cu experiente si conectam emotiile cu lucruri fizice. Ne putem lega mult mai usor de ceva tangibil decat de concepte generale, vagi.
 
3. Spune o poveste.
 
La televizor, in filme, in carti, exista tot timpul o poveste. Exista tensiune, un pic de drama, o surpriza la care nu te astepti. 
 
4. Implica-i pe cititori in poveste.
 
Daca le atragi atentia cititorilor, ii implici in continutul tau, le vorbesti in termeni fizici si le creezi o imagine in minte, faci ceva care este mult mai potent decat simpla acordare de sfaturi. Nu le vorbesti, ci mergi alaturi de ei intr-o calatorie. Le oferi o experienta. 
 
5. Construieste o relatie.
 
Motvul pentru care aceste tehnici functioneaza este ca furnizezi continut de care cititorii pot sa se foloseasca in viata lor.
 
In acest fel, iti asiguri si loialitatea lor. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0