Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tu stii sa comunici?

Tags: marketing, comunicare, manager, importanta comunicarii

Este imposibil sa fii un bun manager, fara o coomunicare eficienta. Transmiterea corecta a mesajelor asigura legatura dintre gand si actiune si, daca nu comunici clar, oamenii nu vor sti ce astepti de la ei sau ce ai vrut sa spui.
Gandeste-te la modul in care comunici si raspunde la urmatoarele intrebari:
 
- Am tendinta sa presupun ca cei din jurul mei inteleg intodeauna despre ce le vorbesc?
 
- Se intampla sa nu reusesc sa gandesc logic si clar ceea ce vreau sa comunic?
 
- Pierd uneori din vedere interesele si nevoile celorlalti, chiar si atunci cand incerc sa le castig atentia?
 
- Creez uuneori impresie proasta din cauza ca nu apreciez la justa valoarea efectele comportamentului meu?
 
- Am uneori tendinta de a asculta numai ce vreau eu sa aud?
 
- Le las celorlalti „placerea” de a descoperi ce se ascunde in spatele spuselor mele?
 
Daca ai raspuns DA la cel putin una dintre aceste intrebari, este nevoie sa-ti schimbi atitudinea fata de comunicare.

In orice caz, esti pe drumul cel bun, daca:

- accepti ca este posibil ca oamenii sa inteleaga gresit ceea ce spui;

- incerci sa gandesti clar si logic inainte de a comunica ceva;

- realizezi ca este important sa ai mereu in vedere interesele si nevoiel celorllati, pentru a le capta atentia;
esti de acord ca impresia buna creata ;a inceputul unei comunicari faciliteaza mult continuarea acesteia in bune conditii;

- intelegi cat este de important ca ceilalti sa-ti inteleaga corect mesajele.

Sursa: Cum sa COMUNICI, Rentrop & Straton
Autor: Marketingportal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0