Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 intrebari de adresat pentru dezvoltarea strategiei de marketing

Tags: strategie de marketing, intrebari, valoarea clientilor, segmentarea pietei, produse

Unul dintre principalele lucruri pe care o companie trebuie sa le ia in considerare in ceea ce priveste propriile produse este segmentarea pietei, respectiv modul in care produsele pe care le detine raspund nevoilor diferitelor segmente de clienti, cu specificarea ca segmentele trebuie sa fie suficient de distincte pentru a evita o "suprapunere" de produse insuficient diferentiate intre ele.
In acelasi timp, orice companie trebuie sa cunoasca valoarea clientilor sai pe termen lung, precum si componentele care genereaza aceasta valoare. De obicei, valoarea unui client nu este data de o achizitie individuala, ci reprezinta un cumul de elemente, de la gradul de fidelizare la masura in care acesta aduce alti clienti. Atentia companiei trebuie sa fie mereu indreptata inspre cresterea valorii clientilor sai.
 
Nu in ultimul rand, de cele mai multe ori, o companie nu vinde doar un produs sau un serviciu, ci vinde o poveste. Unul dintre rolurile marketingului este gestionarea perceptiei clientilor, prin asocierea produsului sau serviciului cu o redefinire a identitatii clientului.
 
Intrebari practice

1. Care este valoarea unui client in cadrul afacerii dumneavoastra?

2. Cum puteti creste valoarea clientilor pe care ii aveti si sa imbunatatiti relatia cu acestia?

3. Care este povestea pe care o spun produsele sau serviciile companiei dumneavoastra?
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0