Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 greseli des intalnite de marketing

Tags: marketing, vanzari, greseli de vanzari, incheierea vanzarii

Cu totii facem greseli cand ne vindem produsele sau serviciile. Iata cele mai des intalnite greseli. Citeste-le, asumati-le si invata sa le ocolesti.
1. Ii permiti prospectului sa conduca procesul de vanzari.
 
Cel mai bun mod de a controla intrecatiunea este de a pune intrebari. Asta este si cel mai bun mod de a afla daca un produs sau serviciu satisface nevoile prospectului. Intrebarile bune care scot la iveala chestiuni, probleme sunt esentiale pentru a te ajuta sa-ti consolidezi pozitia de expert.
 
2. Nu finalizezi cercetarea necesara inainte de intalnire.
 
Dupa cateva saptamani de schimb de email-uri te intalnesti, in sfarsit, cu prospectul. Din nefericire, nu te uiti deloc pe net sa aflii acte ceva despre compania lui. In loc sa-i prezinti o solutie la o problema reala, consumi intalnirea afland informatii de baza ceea ce este o irosire a timpului. Aceasta abordare este una din cele mai des intalnite greseli. 
 
3. Vorbesti prea mult.
 
Prea multi oameni de vanzari vorbesc in plus. Expun produsul, carcateristicile, serviciile si multe alte lucruri, cum ar fi vechimea in bransa, de exemplu. Dar un dialog de acest gen nu te convinge sa cumperi. Trebuie sa-l faci pe client sa vorbeasca despre afacerea lui, caci numai asa vei stabili cea mai buna strategie de „prindere” a lui.
 
4. Ii oferi prospectului informatie irelevanta.
 
Poate ca nu-l intereseaza cat de solide sunt vanzarile tale anterioare sau ce clienti ai tu in portofoliu. Incropeste-ti prezentarea in jurul motivului pentru care prospectul are nevoie de tine. Produsul sau serviciul tau trebuie sa se muleze pe o situatie specifica.
 
5. Nu esti pregatit.
 
Cand suni pe cineva sau te duci la o intalnire, trebuie sa fii pregatit. Asta inseamna ca ai toate informatiile utile la indemana: pret, testimoniale, esantioane sau o lista de intrebari pe acre trebuie sa le adresezi. Ai o singura sansa de a impresiona si o vei pierde daca esti nepregatit.
 
6. Uiti sa ceri incheierea vanzarii.
 
Daca vinzi un produs sau un serviciu, ai obligatia sa-i ceri clientului sa actioneze, mai ales daca i investit timp in evaluarea nevoilor lui si stii ca produsul sau serviciul tau ii va rezolva problema. Multi oameni se tem ca par prea indrazneti, dar, atat timp cat ai o atitudine neamenintatoare, increzatoare, oamenii vor raspunde favorabil.
 
7. Nu mai cauti noi prospecti.
 
Aceasta este cel mai des intalnita greseala. Cand afacerea e buna, oamenii se opresc din prospectat, gandindu-se ca le vor veni in continuare rauri de clienti.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0