Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Comportamentul cumparatorului s-a schimbat

Tags: marketing, comportament cumparator, mesaje de marketing, social media

Afacerea ta trebuie sa se adapteze pentru a supravietui. E adevarat. Comportamentul consumatorului s-a schimbat pentru totdeauna. Ceea ce inseamna ca este timpul ca firmele de peste tot din lume sa urce la bord sau sa ramana tributari unui mod invechit de a face afaceri.
Pentru a intelege cu adevarat aceasta schimbare in comportamentul cumparatorului, trebuie sa te uiti la cum si de ce s-a intamplat:

La inceput, inainte de inventia mass media, cumparatorii de peste tot se bazau pe oamenii de vanzari si pe word of mouth pentru declansarea deciziei de cumparare. Apoi publicitatea si-a facut debutul si a creat niste instrumente care sa ajute la amplificarea vanzarilor si la trimiterea mesajelor de marketing de-a lungul si de-a latul.

In zilele copilariei internetului, profesionistii in marketing au adoptat si adaptat cele mai bune practici publicitare si abordarea stil-emisiune radio/TV. Asta a fost o greseala bazata pe un mod de gandire invechit. Ca orice alta inventie mass media (tipariturile, radio, televiziunea) care i-a precedat, inetrnetul a schimbat definitiv modul in care oamenii intercationeaza si schimba informatii.

Cumparatorii zilelor noastre au acces la mai multe cunostinte din mai multe surse ca niciodata. Pun intrebari, primesc raspunsuri, citesc recenzii, fac comparatii si incep conversatii cu persoane pe care nu le-au cunoscut niciodata. Totul pe web, conform propriilor termeni si respectandu-si propriul program. Ca sa te convingi, uita-te pe tiparele de cumparare ale prospectilor si clientilor.

Sunt sanse mari sa aflii sa fac cercetari asupra serviciilor sau marfii via internet cu mult inainte de a intra in magazin sau de a te suna.

Cumparatorii de azi cauta continut educational urmat de un proces de vanzari ghidat.

Prin urmare, publicitatea si tehnicile de marketing traditionale care au mers atat de bine secolul trecut nu mai dau rezultatele scontate. In fata realitatii, afacerile au doua optiuni: sa arunce sume din ce in ce mai mari de bani intr-o gaura neagra numita problema sau sa gaseasca o noua abordare.

Combinand metode de inbound marketing care iti aduc cumparatorul portivit la usa cu o abordare remarcabila ce te diferentiaza de competitie, marketingul de tip nou te ajuta sa acoperi discrepanta dintre publicitatea traditionala si cea moderna si sa te conectezi mai bine la noul comportament al cumparatorului.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0