Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Creste-ti afacerea, imbratisand schimbarea

Tags: schimbare, afacere, prezumtii, convingeri, clienti existenti

Unele din cele mai importante schimbari au loc atunci cand oamenii aleg sa puna la indoiala prezumtiile existente. In mediul business, oamenii au tendinta sa isi dezvolte propriul set de prezumtii, pe care isi bazeaza intreaga afacere. De multe ori, ajung sa nu poata renunta cu niciun chip la aceste convingeri, chiar si atunci cand exista dovezi clare ca ar trebui schimbata abordarea.
Doar atunci cand alegem sa punem la indoiala aceste prezumtii, putem evolua. Pentru a putea renunta la constrangerile care te impiedica sa evoluezi, va trebui sa analizezi cu atentie aceste prezumtii pe care te-ai bazat pana in prezent. Iti poti adresa urmatoarele intrebari:
 
1. Ce era adevarat in domeniul meu de activitate in urma cu un an sau doi si nu mai este valabil in prezent?
 
2. Cum reusesc firmele concurente sa aiba succes?
 
3. Cand sunt clientii mei mai vulnerabili/dispusi sa accepte ofertele concurente?
 
4. Cum s-a schimbat imaginea companiei in ultimii doi ani?
 
5. Exista noi oportunitati de afaceri pe care nu le-am luat in considerare?
 
6. Cum arata noul client al companiei? Este diferit de clientul din urma cu 2-3 ani?
 
Raspunzand sincer la aceste intrebari, vei putea sa iti dai seama care sunt prezumtiile pe care te-ai bazat pana in prezent.
 

Dupa ce te-ai hotarat ca iti doresti cu adevarat o schimbare, va trebui sa accepti noile idei. Iata cum:
 
- forteaza schimbarea, eliminand vechiul sistem, oricat de agresiv ar suna.

- scoate in evidenta consecintele negative in cazul in care nu iti vei schimba prezumtiile.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0