Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Aparati-va reputatia online!

Tags: marketing, reputatie online, cautari google, rezultate cautari, reputatia pe google

Va prezentam nu un scenariu de film SF, ci o scena din viata de zi cu zi: aflii ceva despre un produs sau un serviciu care te intereseaza. Asa ca te angajezi in ceea ce se cheama ZMOT (Zero Moment Of Truth, momentul zero al adevarului, tr.n.): deschizi calculatorul, tableta sau telefonul inteligent si cauti informatii despre brandul respectiv.
Ganditi-va apoi la asta: pe prima pagina de rezultate de pe Google, gasiti website-ul companiei, apoi o serie de posturi si comentarii negative privind brandul. Asa-i ca nu mai sunteti asa de interesati de acel produs/ serviciu? Poate chiar zambiti cum acei nefericiti marketeri nu au nici cea mai mica idee despre faptul ca sunt rupti in bucati in mediul online.

Faceti o pauza. Rulati inapoi. Acum, in loc sa tastati numele brandului, incercati numele propriului brand. Ce vedeti? Daca prima pagina a Google e plina de laude si complimente, bucurati-va, caci ati facut treaba buna. Daca nu, inseamna ca nu ati facut ce trebuia. Stati calmi si incercati cateva metode testate pentru a va imbunatati reputatia online:

Cresteti-va reputatia pe Google

SEO (Search Engine Optimization) se refera in a le usura motoarelor de cautare posibilitatea de a “vedea” brandul vostru si, prin urmare, sa-l promoveze prin a-l situa intr-o pozitie mai ridicata in cadrul rezultatelor cautarilor. Si, desi poate fi dificil in cazul termenilor de cautare comuni, ierarhia in functie de numele brandului nu trebuie sa va puna probleme. Teoria e simpla: nu puteti controla ce se spune despre brand in mediul online, dar puteti influenta modul in care comentariile negative apar. Daca acestea se afiseaza pe prima pagina a rezultatelor organice, e de rau. Daca insa sunt pe undeva pe la pagina 5, nu prea mai conteaza, caci peste 90% din cei care umbla pe net nu ajung pana acolo.

Tratati-va clientii cum trebuie

Oamenii vorbesc online despre branduri tot timpul, iar explozia social media le faciliteaza acest demers. Ati fi surpinsi insa sa aflati ca cei mai multi dintre cei care va iau brandul la disecat au o problema punctuala de rezolva si cauta informatii privind barndul vostru. De ecsa lasati atunci terenul neexploatat sau la indemana altcuiva? Fiti proactivi! Implicati-va in conversatie. Oferiti solutii si informatii clientilor. Fiti deschisi, onesti si abordabili si sentimentele cu care veti fi imbratisati vor fi pozitive.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0