Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

CTR: Rezultate organice vs. rezultate platite

Tags: seo, rata de click, ctr, rezultate organice, rezultate platite, motoare de cautare

Rata de click (CTR) reprezinta raportul dintre numarul de click-uri si numarul de afisari. Compania britanica GroupM UK a realizat un grafic interesant cu informatii privind rezultatele organice versus rezultatele platite si CTR.
Studiul, realizat de compania Nielsen, a analizat 1,4 miliarde de cautari efectuate in Marea Britanie in luna iunie 2011, demonstrand urmatoarele:
 
- cautarile platite reprezinta doar 6% din numarul total de click-uri pe toate motoarele de cautare
 
- primul rezultat al unei cautari organice primeste in medie 48% din click-uri
 
- in cazul termenilor de cautare nume de marca, primul rezultat al unei cautari organice primeste 80% din numarul total de click-uri
 
- in cazul termenilor de cautare fara nume de marca, primul rezultat al unei cautari organice primeste 35% din numarul total de click-uri
 
-  femeile (53%) dau click pe rezultatele platite mai des decat barbatii (47%)
 
- oamenii mai in varsta dau cel mai des click pe rezultatele platite
 
- distributia click-urilor: 94% din click-uri provind din rezultate organice, doar 6% din click-uri provin din rezultate platite
 
- cele mai bune rate de click pentru pozitiile unu, doi si trei pe motoarele de cautare apartin companiilor aeriene (78%), serviciilor media audiovizuale (64%) si producatorilor auto (60%)
 
- cele mai slabe rate de click pentru pozitiile unu, doi si trei pe motoarele de cautare apartin urmatoarelor categorii: evenimente si stiri curente (50%), casa si gradina (42%), produse electronice si electrocasnice (39%).
                                
Google vs. Bing
Google: 27.019.000 cautari, cu o rata de succes de 91%
Bing: 6.382.000 cautari, cu o rata de succes de 76%
 
Puteti analiza intregul grafic mai jos.

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0