Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum optimizam site-ul pentru indexarea de catre motoarele de cautare

Tags: seo, indexare de catre motoare de cautare, motoare de cautare, google, optimizare site, cuvinte cheie, metatag

Prin optimizare SEO (Search Engine Optimization) se realizeaza dezvoltarea si concentrarea cuvintelor-cheie specifice activitatii desfasurate de site (ex: lemn, jocuri, confectii) astfel incat site-ul sa ajunga in pozitii de top in rezultatele cautarilor si implicit sa aduca mai multi vizitatori.
Pentru atingerea acestui obiectiv se incepe prin analizarea concurentei si a numarului de cautari pentru cuvantul-cheie sau expresia respectiva, folosind uneltele puse la dispozitie de www.trafic.ro.

Se stabilesc apoi cuvintele-cheie pentru care site-ul trebuie sa fie optimizat, utilizand unelte SEO si programe specializate.

Daca site-ul este deja creat, dar nu aduce rezultatele scontate, se lucreaza si la optimizarea structurii, a functionalitatii si a modului de navigare. Un sistem simplu si prietenos de navigare incurajeaza clientii sa ramana si sa comande ceea ce-si doresc de pe site.

Fiecare pagina web are o parte vizibila, care este afisata de browser si pe care o vedem noi cand o vizitam. De asemenea, orice pagina web are si o parte „invizibila“ pentru explorator, care este in fapt vizibila doar daca se deschide pagina respectiva cu un editor HTML sau cu un editor de text (de ex. Notepad).

Aceasta parte „invizibila“ contine codul HTML al paginii si unele marcaje („tags“) folosite in scopul unei indexari adecvate a paginii respective de catre motoarele de cautare.

Pentru ca un motor de cautare (search engine) sa gaseasca oferta dumneavoastra pe Internet, trebuie ca programatorul sa prevada in pagina de garda a site-ului un „meta-tag” (un cod special aflat in sursa paginilor web pentru a ajuta motoarele de cautare in clasificarea site-ului dumneavoastra in baza lor de date). Aceasta parte a documentului dumneavoastra este „vizibila” doar pentru sistemele de cautare, clientul neputand avea acces la informatiile din meta-tag.

Foarte importante sunt optimizarile meta-tagurilor description si title, sau crearea lor daca nu exista.

Este recomandat sa folosim intre 5 si 20 de cuvintecheie sau sintagme pentru fiecare pagina.

Verificati daca site-ul este inscris si indexat corect in motoarele de cautare!

Legat de optimizarea continutului, se vor face modificari in textul paginilor, aranjarea informatiilor, realizarea de link-uri interne, astfel incat sa contina cuvinte-cheie relevante.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0