Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum poti preveni modificarile in algoritmii Google

Tags: aloritmi google, optimizare site, expert seo, update google

Modalitatea de a deveni un expert in optimizarea unui site este de a invata toate secretele algoritmilor motorului de cautare Google.
Algoritmii dicteaza absolut orice se poate intampla in rezultatele cautarilor din Google. Acestia reprezinta de asemenea cheia care poate debloca usa care sta in cale imbogatirii pentru o afacere online, insa pot si sa penalizeze si sa iti ruineze orice plan.

Google implementeaza modificari in algoritmul motorului de cautare destul de des si doar cand sunt actualizari care vor avea un impact foarte mare asupra mai multor site-uri, echipa Google lanseaza un anunt, asa cum a fost cazul cu Google Panda si Penguin.

Motorul de cautare analizeaza si monitorizeaza constant felul in care utilizatorii interactioneaza cu motorul de cautare, incercand sa ofere acestora rezultate pertinente, personalizate  si de calitate. Mai mult decat atat, Google incearca sa anticipeze intentia utilizatorului.

In ultima vreme SEO a devenit din ce in ce mai greu si de aceea noi in momentul de fata ne bazam numai pe calitatea continutului si pe un Link Building de calitate, natural, aproape organic, exact in termenii impusi.

Google a pus un accent important pe actualitatea informatiilor, ceea ce a insemnat, pentru procesul de optimizare site, generarea a mult continut nou pe diferite teme. Se pare ca acest continut nou, actual, nu prea a ajutat din punct de vedere al autoritatii; de multe ori, continut mai relevant dar mai vechi era impins in spate de continut mai nou dar mai putin valoros.

Autor: Mihai Georgescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0