Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa livrezi continut de calitate, cu rata mare de conversie!

Tags: continut unic, continut orginal, continut de calitate, continut online

In prezent, mediul online ramane o locatia in care vrem cu disperare sa ne aducem afacerile. Si asta se intampla pentru ca aici se petrec adevarate miracole cand vine vorba de promovare. Reusim, cu prezenta online potrivita, sa atragem trafic substantial, sa atragem clienti platitori, sa ne consolidam o prezenta solida si o reputatie valoroasa.
Si, conform specialistilor din online, continutul este rege si nimeni nu poate contesta acest lucru. Oricat de atractiv este designul website-ului, orice produse ai detine la vanzare, oricare ar fi nisa pe care iti dezvolti afacerea, daca nu ai continut de calitate, totul se duce pe apa sambetei.

Iar pentru a livra continut de calitate si care sa se converteaza in rezultate exceptionale, exista si cateva reguli de baza pe care le respectam:

1. Munca de cercetare si documentare este esentiala.
Nu va limitati la a oferi informatii pe care voi le detineti in acest moment sau care se vehiculeaza in media. Sapati mai adanc si oferiti informatii consistente!

2. Cooptati profesionisti care sa ofere continut unic, original, de calitate. Munca de mantuiala aduce rezultate slabe, asa ca luati in echipa doar redactori cu experienta si talent la scris.

3. Mizati pe mai putin continut! Multi specialisti in mediul online noteaza ca orice website are nevoie constanta de continut nou, puternic actualizat, cat mai des si cat mai mult! Noi va recomandam sa nu mizati pe cantitate, pentru a nu neglija calitatea. Si intotdeauna cand ne gandim la cantitate, calitatea ramane pe plan secund. Asa ca ideal este sa aveti continut original, puternic informational si sa lasati cantitatea sa nu va afecteze cursul proiectului.

4. Folositi componenta video cat de des se poate, alaturi de continut text. Este esential sa intelegeti faptul ca in prezent, consumatorii din online au nevoie de confort si viteza in preluarea informatiilor de interes.

5. Masurati, analizati, estimati. Este esential sa stabiliti care articole obtin cele mai multe vizualizari, care articole au comentarii negative fondate, care articole va aduc cele mai inalte rate de conversii. La final, aceste rezultate va ajuta sa determinati ce functioneaza acum si pe ce sa mizati in viitor!


sursa foto: www.sxc.hu



Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0