Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa tii pasul cu Google

Tags: seo, google, optimizare site, social media, content marketing

Pe masura ce Google isi personalizeaza mereu rezultatele cautarilor, datele din rapoartele privind ranking-ul motorului de cautare s-ar putea sa nu mai fie ceea ce par, noteaza marketingprofs.com. Asta pentru ca aceste rapoarte se refera doar la cautarile non-personalizate.
Marea majoritate a consumatorilor primesc informatii de la Google personalizate, in functie de comportamentul si cautarile lor anterioare. Astfel, un website ar putea sa apara pentru unii dintre consumatori in primele trei rezultate ale cautarilor pe Google, pentru altii abia pe locul 25, iar pentru altii deloc, in functie de activitatea lor anterioara.

Asa se face ca un raport privind ranking-ul sau pozitia intre rezultatele cautarilor pe Google este mai degraba un indicator privind relevanta site-ului decat un instrument menit sa ofere o perspectiva clara asupra ratei medii a CTR-ului sau a traficului.

Exista insa cateva strategii pentru a mentine un ranking sanatos de fiecare data cand utilizatorii cauta ceva pe Google.

Social engagement. Este astazi atat de important incat, daca competitorii de pe piata utilizeaza social media pentru a se promova, iar tu nu, ai toate sansele de a nu ocupa o pozitie prea buna intre cautarile pe motorul Google, in ciuda eforturilor de alta natura.  

Content marketing. Cu cat un continut este mai atractiv, cu atat el are sanse mai mari sa fie distribuit si cu atat motoarele de cautare il vor repera mai usor si vor recompensa efortul de a-l fi creat. Insa acest lucru presupune o strategie solida, menita sa ofere continutului un impuls considerabil.  

Advertising. Publicitatea online este astazi prea importanta pentru ca motoarele de cautare sa o ignore. Daca utilizatorii ajung pe un site via o reclama, Google intelege ca acel site este activ si ca ii pasa de utilizatorii sai. Drept urmare, il va recompensa pe masura.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0