Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ravniti la atentia lui Google? Folositi-va de Facebook si Twitter

Tags: google ranking, pozitionare google, studiu, retele sociale, facebook, twitter

Activitatea sociala este importanta nu doar in viata reala, ci si in cea digitala. Asa-zisele semnale sociale de pe Facebook si Twitter, precum like-urile, tweet-urile si share-urile, sunt esentiale pentru o buna pozitionare intre rezultatele cautarilor pe Google, dupa cum arata rezultatele unui studiu realizat de Searchmetrics.
Compania a analizat 10.000 de cuvinte cheie, 300.000 de wesite-uri si milioane de like-uri, share-uri si tweett-uri in incercarea de a afla principalii factori care fac ca o pagina web sa fie bine pozitionata in Google.
 
Asa a descoperit ca exista o corelatie foarte puternica intre activitatea pe retelele sociale si ranking-ul Google. In acest sens, se pare ca cel mai eficient este Facebook, intrucat cele mai multe referinte vin de pe paginile retelei lui Zuckerberg. Paginile sunt urmate de comentariile si like-urile de pe Facebook.
 
Mesajele postate pe Twitter in schimb, se afla in urma Facebook cand vine vorba despre contributia la o mai buna pozitionare in Google.
 
Studiul a mai relevat faptul ca anumite branduri par sa beneficieze de unele avantaje de pozitionare. Astfel ca, factori despre care se crede in mod obisnuit ca ajuta site-urile sa obtina atentia Google, precum o anumita cantitate de text sau utilizarea in titluri a unor cuvinte cheie, nu par sa fie necesare si in cazul unor branduri renumite.   
 
„Cand am analizat site-urile care se afla pe primele pozitii intre cautarile Google – ocupate de branduri – am constatat ca tocmai in cazul lor corelatia este cea mai slaba. Asta indica faptul ca brandurile ocupa pozitii de top chiar daca nu se conformeaza cu regularitate practicilor SEO”, spun realizatorii studiului.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0