Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Strategii eficiente de optimizare a site-ului pentru motoarele de cautare

Tags: optimizare site, strategii seo, motoare de cautare, optimizare google, algoritmi de cautare, strategie de marketing, monitorizare rezultate

Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare este o strategie de marketing complexa. Avand in vedere ca Google isi modifica in mod constant algoritmii de cautare si regulile dupa care decide pozitionarea site-urilor, este important ca strategiile SEO sa fie utilizate in mod corespunzator.
 
Iata de ar trebui sa urmariti atunci cand doriti sa va optimizati site-ul pentru motoarele de cautare si sa obtineti o pozitie cat mai buna pe Google:
 
1. Stabiliti-va obiective clare
Multe companii incep sa implementeze strategii de SEO fara sa se gandeasca ce isi doresc cu adevarat sa realizeze prin intermediul acestora. Daca nu exista obiective clar stabilite, nu putem sti ce anume functioneaza si ce nu.
 
Iata cativa indicatori cheie de performanta (KPI):
- volumul de trafic pe site
- numarul de pagini ale site-ului care au fost indexate de Google
- pozitia site-ului in rezultatele motoarelor de cautare
- numarul de click-uri/ comenzi obtinute pe cale organica, nu din link-urile sponsorizate afisate in partea dreapta si in partea superioara a paginii de rezultate Google.
 
2. Creati-va cont de Google Analytics 
Google Analytics este un instrument gratuit extrem de util care va ajuta sa monitorizati modul in care utilizatorii de internet va gasesc site-ul si ce fac odata ajunsi pe site. Fara un astfel de instrument, nu veti putea intelege niciodata cat de performant este site-ul si cum puteti imbunatati rezultatele.
 
Exista multe alte instrumente disponibile contra cost, care ofera statistici si metode de monitorizare a rezultatelor. Este important sa folositi cel putin un astfel de instrument.
 
3. Identificati ce anume doriti ca oamenii sa faca odata ajunsi pe site si monitorizati rezultatele
Dupa ce ati instalat Google Analytics si monitorizati in mod constant evolutia site-ului, va trebui sa monitorizati de asemenea actiunile pe care doriti ca vizitatorii sa le faca odata ajunsi pe site. Trebuie sa identificati ce anume doriti ca acestia sa faca: sa comande un produs, sa se aboneze la un newsletter, sa descarce o brosura sau sa completeze un chestionar. Oricare ar fi actiunea dorita, trebuie sa o monitorizati.
 
4. Optimizati titlurile paginilor site-ului
Fiecare pagina a site-ului ar trebui sa aiba un titlu unic. Daca nu definiti in mod clar la ce se refera pagina respectiva, Google va „ghici” singur, si nu va doriti in niciun caz acest lucru. Asadar, folositi cuvinte cheie in toate titlurile paginilor de pe site.
 
5. Ofera continut relevant
Cu cat continutul este mai relevant, cu atat paginile vor mai bine indexate de catre Google, in functie de cuvintele cheie utilizate. Nu trebuie sa optimizati excesiv continutul, in sensul de a introduce prea multe cuvinte cheie, deoarece Google penalizeaza astfel de tactici. Trebuie, totusi, sa utilizati suficiente cuvinte cheie si sa oferiti continut relevant, adresat oamenilor, nu robotilor motoarelor de cautare.
 
6. Efectuati activitati de link building
Atunci cand un site primeste link-uri de la un alt site de calitate, Google considera ca primul site este de incredere. Cu cat exista mai multe link-uri catre site-ul dvs., oferite de site-uri de calitate, cu atat site-ul va fi mai bine pozitionat in rezulatele motoarelor de cautare. Aveti grija, deorece exista multe strategii de link building care pot dauna deoarece Google va va penaliza site-ul.
 
7. Monitorizati progresul si continuati sa optimizati
Strategiile de SEO trebuie implementate o perioada lunga de timp pentru obtinerea unor rezultate optime. Google va recunoaste treptat toate modificarile, iar pozitia site-ului dvs. se va imbunatati cu timpul. Monitorizati in mod constant datele oferite de Google Analytics pentru a intelege cu adevarat rezultatele obtinute. 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0