Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Studiu: 85% dintre rezultatele cautarilor pe Google sunt reclame

Tags: reclame google, continut google, afisari google, rezultate cautare, motor de cautare

Reclamele par sa acapareze tot mai mult rezultatele cautarilor pe Google, dupa cum arata datele unui studiu realizat de Wordstream, o companie de search marketing management.
Analistii Wordstream au aratat ca 85.2% dintre rezultatele cautarilor privind itemii din sfera comerciala reprezinta reclame. Cu alte cuvinte, pentru termeni cheie cu un pronuntat continut comercial (cautari privind achizitia unor produse sau servicii) cele mai multe dintre rezultatele afisate de catre motorul Google sunt de fapt anunturi platite de advertiseri si nu rezultate organice.

Iata alte cateva date interesante privind reclamele pe Google evidentiate de studiul Wordstream:
 
- 64.6% dintre click-urile date cautarilor comerciale sunt pe rezultatele platite de advertiseri ca reclama si doar 35.4% sunt pe rezultate organice, neplatite;
 
- pe o pagina Google, rezultatele organice reprezinta doar 14.8% din cautarile afisate si beneficiaza de 8.9% din click-uri;
 
- in medie, primele trei pozitii sunt ocupate de reclame, care beneficiaza de 41.1% din click-uri;
 
- 45% dintre utilizatorii de internet nu pot face diferenta dintre reclame si continutul organic;
 
- rata CTR este de 600 de ori mai mare in cazul reclamelor comerciale pe Google decat CTR-ul unor reclame de pe o pagina obisnuita de Facebook;
 
- 89% din traficul generat de reclame este trafic complementar celui din rezultatele organice, ceea ce inseamana ca un advertiser care cumpara reclame pe Google este inclus automat si intre rezultatele organice;
 
- advertiserii pot fi mult mai vizibili intre cautarile Google atunci cand cumpara reclame, mai degraba decat atunci cand se bazeaza pe SEO.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0