Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tehnici SEO: Cum poti patrunde in mintea consumatorului

Tags: tehnici seo, cuvinte cheie, piata tinta, google keyword tool, instrumente, in mintea consumatorilor

Poti capta atentia cititorilor doar atunci cand poti patrunde in mintea acestuia si poti descoperi cuvintele cheie pe care acesta le introduce in campul de cautare. In Google, poti face acest lucru prin utilizarea cuvintelor cheie targetate in continutul oferit pe site. Ideea este sa "nimeresti" cat mai multe cuvinte cheie folosite de utilizatori.
Continutul pe care tu il oferi cititorilor va capta atentia daca reuseste sa repete ceea ce ei deja gandesc. Cum reusesti insa sa afli ce gandesc consumatorii? Cum poti sti ce cauta acestia si care sunt cele mai utilizate cuvinte cheie?
 
Cea mai eficienta metoda de cautare a cuvintelor cheie este Google keyword tool. Acest instrument iti ofera o idee exacta cu privire la valoarea cuvintelor cheie utilizate.
 
Daca ai deja propriul website si nu trebuie sa ghicesti care sunt cuvintele cheie cautate de piata tinta, poti folosi campul „Website” din instrumentul Google si sa introduci pur si simplu adresa web a uneia sau mai multor pagini de pe site. Google iti va afisa o lista a celor mai utilizate cuvinte cheie. Fiecare cuvant cheie reprezinta o alta perspectiva, o alta personalitate si o alta nevoie.
 
Un alt instrument util in gasirea cuvintelor cheie ste SurveyMonkey.com. Acest site permite utilizatorilor sa conceapa chestionare si sa analizeze nevoile si dorintele pietei tinta, pentru ca apoi sa gaseasca cele mai potrivite cuvinte cheie ce ar trebui utilizate in articole.
 
Trebuie retinut faptul ca niciun utilizator nu introduce un singur cuvant cheie, gaseste ceea ce cauta si apoi renunta. Cei mai multi utilizatori introduc o serie de cuvinte cheie. Astfel, daca reusesti sa captezi atentia utilizatorului respectiv de la prima sa cautare, ai castigat deja lupta impotriva site-urilor concurente.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0