Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 sfaturi pentru campanii de marketing adresate femeilor

Tags: campanie de marketing, femei, piata tinta, retele de socializare, brand, strategii de marketing

Femeilor le place sa cumpere si acest lucru se cunoaste. Iar brandurile au inteles deja acest lucru si au inceput sa creeze campanii de marketing strategice care sa atinga acest public tinta.
Care sunt cele mai importante aspecte legate de obiceiurile de cumparare ale populatiei feminine?
 
1. Femeile sunt mult mai predispuse sa cumpere produse ale brandurilor pe care le urmaresc in social media
Avand in vedere ca femeile sunt mult mai active pe retelele de socializare decat barbatii, acest lucru este perfect credibil. Femeile sunt mult mai dispuse sa achizitioneze produse sau servicii de la companiile cu care interactioneaza in social media.
 
2. Femeile folosesc retelele de socializare in scopuri multiple
4 din 10 femei folosesc social media pentru a interactiona cu familia si prietenii. Insa aproximativ 37% dintre femei considera ca principalul beneficiu al retelelor de socializare este faptul ca pot fi alertate cu privire la promotii, reduceri si oferte speciale prin intermediul paginilor de brand.
 
Multe femei sunt dispuse sa interactioneze cu brandurile in social media, nu doar sa dezvolte relatii personale. Prin urmare, brandurile ar trebui sa imbine aceste doua lumi si sa creeze o strategie de marketing mai personala, pe placul femeilor. Fa-ti brandul cat mai uman cu putinta, pentru a facilita interactionarea cu acest segment important – femeile.
 
3. Trebuie sa te adresezi in mod diferit diferitelor categorii de femei
Cu toate ca iti doresti probabil sa ajungi la toate femeile din mediul online printr-o singura strategie de marketing, adevarul este ca exista mai multe categorii de femei carora trebuie sa te adresezi in mod diferit.
 
Trebuie sa iei in considerare grupa de varsta si statutul social al femeilor pe care le targetezi. Spre exemplu, femeile sub 40 de ani isi verifica mai intai smartphone-ul dimineata, in timp ce femeile trecute de aceasta varsta sunt mai dispuse sa isi verifice computerul sau sa aprinda televizorul. Femeile angajate sunt mai dispuse sa caute informatii folosind smartphone-ul, in timp ce femeile casnice vor apela mai degraba la computerul personal.
 
Studiile indica faptul ca femeile care interactioneaza cu un brand in mediul online sunt mult mai dispuse sa cumpere produsele sau serviciile oferite de acesta. Iar femeile pot aduce multi alti clienti companiei prin recomandari oferite prietenelor lor.  
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0