Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ai atacuri de panica? Iata ce sa faci!

Tags: atac de panica, anxietate, atacuri de panica, anxietate grava, anxietate profunda

Cine a avut vreodata un atac de panica stie despre ce este vorba. Sangele iti pulseaza in cap, inima iti bate cu putere, transpiri instant si privirea iti ramane intr-un singur loc. Simti ca toata lumea sta sa se prabuseasca si ca nu mai poti respira. In acelasi timp, te rogi sa se prabuseasca odata toata lumea si sa scapi de sentimentul de teroare ce vine cu fiecare atac de panica in parte.
Atacurile de panica pot fi percepute de multi ca venind la pachet cu sentimentul de moarte iminenta. Multi dintre cei care sufera astfel de atacuri de panica au relatat faptul ca au avut sentimentul clar ca innebunesc, ca isi pierd mintile, ca vor lesina sau vomita, ca li se taie respiratia sau ca vor avea un atac de cord.

Mai mult, un atac de panica poate aduce si palpitatii, scurtarea respiratiei, dureri in piept, frisoare, ameteala, lesin, senzatie de sufocare si nu numai.

Ce este esential de retinut este faptul ca un atac de panica reprezinta rezultatul unei stari de anxietate ridicata. Si cu anxietatea nu glumim deloc, fiind una dintre afectiunile cu care luptam cu toate armele pe care le avem la dispozitie.

Atacul de panica poate fi oprit, insa de cele mai multe ori este nevoie de o alta persoana care sa recunoasca fenomenul in derulare si sa atraga, cu blandete, persoana in cauza catre o stare de relaxare usoara.

Daca suntem singuri, Psiholog Iulia Florea, noteaza pentru Kudika, ca ar trebui sa inspiram aer cu putere si apoi sa tusim profund. Inspiratiile adanci aduc oxigen in plamani si tusea comprima cordul si fac sangele sa circule. Astfel, inima isi revine la normal, la un ritm cat mai bine pastrat. In cel mai scurt timp este recomandat sa vedem un medic care sa se asigure ca inima functioneaza bine si ca atacurile de panica au disparut.

Sfaturi sunt multe pentru cei care vor sa tina piept unui atac de panica. Cu totii ne spun sa ne relaxam, sa ne linistim, sa iesim la aer rece, sa bem un pahar de apa, sa dam o tura de parc si nu numai. Adevarul este ca este foarte greu sa tii cont de aceste sfaturi, mai ales cand esti in mijlocul unui atac de panica care te paralizeaza.

Cateva sfaturi utile pentru a preveni atacurile de panica sunt disponibile aici >>>>



sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0