Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Anuntul uimitor transmis de oficialii Coca-Cola

Tags: reclama coca-cola, riscurile obezitatii, bauturi carbogazoase

Dupa ce in urma cu cateva zile compania producatoare de bauturi racoritoare, Coca-Cola, a lansat un spot publicitar in Statele Unite care are ca tema obezitatea, oficialii companiei au luat si alte masuri.
Gigantul Coca-Cola a vorbit pentru prima data in public despre obezitate, considerata boala mileniului III, deoarece afecteaza tot mai multe persoane de la o zi la alta.
 
"Fiecare calorie conteaza, indiferent de unde provine. Inclusiv bauturile precum Coca-Cola sau orice altceva contin calorii”, este mesajul principal transmis de spotul publicitar.
 
Sucurile reprezinta principala sursa de calorii din dieta zilnica. Două treimi dintre americanii adulti sunt supraponderali sau obezi, iar zaharul din bauturile racoritoare joaca un rol important. 
 
"Bunastarea familiei si a persoanelor din jurul nostru reprezinta un motiv de ingrijorare pentru toata lumea, iar gasirea unei solutii este datoria fiecaruia dintre noi", potrivit companiei producatoare de bauturi carbogazoase.
 
In decursul ultimilor 15 ani, gigantul a redus considerabil numarul caloriilor din sucurile pe care le produce. Mai mult decat atat, pentru a combate obezitatea, Coca-Cola a redus marimea recipientelor in care pot fi cumpărate acest tip de bauturi racoritoare, conform oficialilor companiei.
 
"Toate produsele din portofoliu au un aport scazut de calorii sau au zero calorii", se precizeaza in continutul reclamei.  




 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0