Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Avem brandul. Cum il crestem?

Tags: dezvoltarea brandului, logo, marketing, promovare, clienti, public tinta

Un brand implica, macar partial, si o istorie a produselor sau a serviciilor pe care le ofera cumparatorilor. Altfel spus, istoricul unei companii va ajunge sa faca parte din brand si sa ii reprezinte, in acelasi timp, valorile specifice.
Cu discutiile frecvente despre promovare, despre posibilitatile de a creste notorietatea brandului in social media, riscam sa uitam ca un brand inseamna o afacere, iar o afacere trebuie sa vanda.

Atunci cand avem deja un nume si un logo, ne putem concentra pe dezvoltarea acestui brand, atat in online, cat si in offline. Oamenii care lucreaza pentru companie vor trebui sa se identifice cu brandul si sa creasca in valorile pe care le promoveaza compania.

Trebuie sa fim intotdeauna pregatiti sa furnizam informatii suficiente clientilor atunci cand ni se cer. Loialitatea fata de brand se construieste de multe ori si datorita unui serviciu de relatii cu clientii foarte bine pus la punct.

Inainte de a crea un logo, ar trebui sa ne asiguram ca am identificat in mod corect segmentul de clienti carora ne adresam si ca acestia se vor recunoaste in simbolul ales de noi. Atunci cand stim insa care este mesajul transmis de brand, ce concept sta la baza afacerii si ce valori promoveaza businessul nostru, vom identifica mai usor clientii ideali.

In definitiv, marketingul merge mana in mana cu dezvoltarea brandului. Atunci cand reusim sa cream o comunitate de potentiali clienti, cand consolidam relatia acestora cu brandul si cand stim ca ne putem baza pe un numar destul de mare de oameni care s-au atasat deja de brand, ne putem bucura de o platforma puternica catre care sa ne directionam eforturile de marketing.

Promovarea se va face astfel in acelasi timp cu eforturile de vanzare si ne vom adresa unei audiente targetate. Un pas important de care nu trebuie sa uitam este ca aceasta munca de dezvoltare a brandului nu isi permite pauze.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0