Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Branding de la interior spre exterior. Strategii pentru o afacere de succes

Tags: management si marketing, branding, brand, relatii de fidelitate, clienti, angajati

Am mai discutat deja, de nenumarate ori, despre importanta brandingului pentru o afacere si despre cat de necesara este stabilirea unei relatii de incredere intre companie si clienti.

Iar aceste relatii care se consolideaza de-a lungul timpului sunt posibile printr-un branding eficient si consistent. Cum depunem astfel eforturi sa dezvoltam brandingul de la interior spre exterior?

Iata cativa pasi:

1. Ne sincronizam personalitatea brandului, valorile si cultura companiei

Diferentele existente intre cele de mai sus sunt primele care ies in evidenta. Echipa de marketing trebuie sa lucreze in stransa legatura cu departamentul de resurse umane pentru a se asigura ca valorile companiei, expuse atat in interior, cat si la exterior, sunt in armonie.

2. Angajatii sunt parte din brand.

De la momentul in care facem selectia candidatilor si angajarea propriu-zisa a unor oameni noi in cadrul companiei si pana la punctul in care acestia interactioneaza cu clientii, criteriile de care tinem cont trebuie sa se reflecte si in valorile brandului.

3. Repetitia e mama invataturii. Valabil si pentru brand.

Chiar daca tu poti spune si trezit in mijlocul noptii care sunt valorile companiei si ce reprezinta acestea reflectate asupra pietei, nu toti angajatii tai pot face acelasi lucru. Repeta-le prin comunicarea interna pana cand acestia devin o parte din brand.

Nu uita ca procesul prin care angajatii sunt una cu brandul este unul foarte important si reprezinta fidelitatea fata de brand inclusiv din partea acestora. Felul in care mai departe reusesc sa continue si sa transmita mesajul brandului in interactiunea cu clientii devine astfel vital.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0