Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce se ascunde in spatele succesului Disneyland

Tags: walt disney, secretele succesului, disneyland, visuri

Walt Disney nu a renuntat niciodata la visurile sale, iar cu cat visurile erau mai marete si mai indraznete, cu atat rezultatele erau pe masura. Proiectul parcurilor Disney Land s-a nascut ca rod al imaginatiei, insa pentru a fi afisata data deschiderii primului Disney Land a fost nevoie de munca sustinuta.
De aici putem invata ca, ambitiile inalte imbinate cu o munca sustinuta creaza in cele mai multe cazuri un rezultat mult peste asteptari.
 
Putem invata din cazul companiei Walt Disney faptul ca o rata de profit generoasa se poate obtine, in general, atunci cand compania ofera produse inovatoare si competitive.
 
Intrebarea care se naste de aici este urmatoarea: exista posibilitatea ca o anumita companie sa isi creasca standardele de calitate, si in acelasi timp sa ofere preturi competitive, avand totodata un profit consistent atunci cand tragem linia finala?
 
Compania Walt Disney a creat Walt Disney Parks and Resorts, locul unde va distrati alaturi de personaje fantastice, locul unde va deconectati de realitate, pentru ca nu este un lucru obisnuit  sa vorbesti cu personaje din desene animate ca Minnie Mouse sau Donald Duck.
 
Oameni din toata lumea vin la Disneyland, la atractiile productiilor Disney. Dar oare care factor a produs cea mai mare popularizare a concernului Disney si a parcurilor de distractie? Daca ati fi ales ca director al parcului Disneyland ce se intentioneaza sa fie realizat in Romania, care este locatia pe care ati alege-o si care este strategia prin care veti atrage clientii?
 
De-a lungul ascensiunii, in ultimele cinci decenii, imperiul Disney a avut un succes rasunator, iar Walt Disney Productions s-a remarcat ca fiind cea mai buna companie din lume generatoare de divertisment pentru familie. De ce credeti ca Walt Disney a oferit metode de distractie pentru intreaga familie si de ce s-a pus mereu accentul pe familie?
 

 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0