Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum asiguri longevitatea brandului: 4 reguli esentiale

Tags: brand, longevitatea brandului, companie, produse, consumatori, protejarea mediului, experienta

A trecut vremea cand companiile mari puteau sa faca orice vroiau. Acum, fiecare companie trebuie sa gaseasca noi metode prin care sa isi dovedeasca autenticitatea si sa ofere consumatorilor o experienta de neuitat. Iata cateva reguli pe care orice brand ar trebui sa si le insuseasca.
1. Fii uman
Clientii nu se asteapta ca un brand sa fie perfect, ci vor doar ca acesta sa fie onest si sa acorde importanta relatiilor. Multe companii au pornit campanii de protejare a mediului inconjurator.

Spre exemplu, Enel a initiat recent o campanie prin care isi incurajeaza clientii sa aleaga factura electronica, inlocuind-o astfel pe cea din hartie. Cei care au optat pentru factura electronica au primit prin posta un plic personalizat, realizat din hartie ecologica, in care se gasesc flori de seminte, oferite drept cadou.
 
2. Exprima-ti punctul de vedere
Un brand adevarat va sti cum sa-si exprime valorile si punctul de vedere. Consumatorul trebuie sa stie cine esti, ce te motiveaza, ce reprezinti si de ce ar trebui sa te aleaga pe tine.

The Body Shop este o companie care a stiut dintotdeauna sa isi exprime valorile. Compania se declara impotriva testarii pe animale si promoveaza reducerea impactului asupra medilui inconjurator. Aceasta a initiat de-a lungul anilor diverse campanii de ajutorare, cea mai recenta campanie avand drept scop oprirea traficului de carne vie.
 
3. Fii un catalizator al schimbarii
Dupa ce ai stabilit ce reprezinta brandul si cum vrei sa fie perceputa imaginea acestuia, este important sa gasesti noi metode prin care consumatorii care iti impartasesc opiniile sa ti se alature. Foloseste-te de toate instrumentele de comunicare si platformele social media pentru a initia schimbarea.

Putem lua drept exemplu in acest sens campania Dove pentru o frumusete adevarata, care a avut drept scop acceptarea femeilor de toate formele si dimensiunile si sporirea increderii in sine.
 
4. Vinde o experienta, nu un produs
Consumatorii au nevoie de produse, insa ceea ce isi doresc cu adevarat este o legatura autentica cu brandurile care fac parte din viata lor.

Apple este o companie ce merita mentionata in aceasta categorie. Apple nu mai este pur si simplu un brand, este un adevarat cult. Fanii Apple traiesc o experienta unica atunci cand folosesc produsele companiei si, de obicei, raman fideli brandului pe viata.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0