Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum dezvolti loialitatea fata de brand

Tags: loialitate fata de brand, consumatori, experienta, clienti, brand, produse

Loialitatea fata de brand nu este usor de obtinut, avand in vedere ca traim intr-o lume extrem de competitiva iar consumatorii dispun de tot mai multe optiuni. Cum reusesc unele branduri sa isi tina consumatorii aproape in ciuda competitiei acerbe?
Aceasta loialitate nu este imposibil de obtinut, insa necesita anumite eforturi sustinute din partea companiei. Brandurile care se bucura deja de loialitatea fanilor au inteles cum anume sa construiasca o relatie profunda si de durata cu acestia. Ce fac aceste branduri?
 
Ofera produse si servicii de calitate
Nu este de ajuns sa ai idei stralucite. Trebuie sa le si pui in practica, prin realizarea unor produse de exceptie. Succesul unui brand depinde in mare masura de calitatea produselor si serviciilor oferite. Multe idei remarcabile au fost date uitarii deoarece produsele rezultate au fost de calitate inferioara.
 
Ofera o experienta de neuitat
Daca vrei sa castigi increderea si respectul consumatorilor, trebuie sa le oferi mai mult decat un produs sau serviciu. Trebuie sa le oferi o experienta autentica. Consumatorii se vor simti mai apropiati de brandurile care le impartasesc valorile, care isi doresc sa le ofere cu adevarat ceva, nu doar sa ii “pacaleasca” cu oferte si promotii pentru a le lua banii.
 
Creeaza o legatura autentica cu clientii
Pentru a ajunge sa se bucure de loialitatea consumatorilor, un brand trebuie sa construiasca relatii autentice cu acestia. Consolidarea unei relatii necesita disciplina, timp si investitii, insa rezultatul merita efortul.
 
Exista o diferenta clara intre loialitatea fata de brand si loialitatea fata de un produs. Consumatorii pot deveni fideli unui produs anume deoarece le satisface anumite nevoi de natura fizica, emotionala sau psihica. Insa loialitatea fata de brand necesita o implicare si mai mare si are loc doar atunci cand intre brand si consumator exista o relatie bazata pe incredere.
 
Dezvoltarea loialitatii fata de brand este o activitate continua.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0