Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum poti sa iti distrugi singur afacerea

Tags: greseli antreprenori, afaceri esuate, companii in faliment

Exista antreprenori atat de inteligenti incat pornesc de la zero si peste noapte ating un succes pentru care multi ii invidiaza. In acelasi timp, exista si lideri mai putin inspirati, care fie se apropie de angajati mai mult decat trebuie, fie isi plaseaza compania pe locul doi, ceea ce nu este deloc favorabil pentru ei.
Iata care sunt cele mai mari greseli pe care le fac oamenii de afaceri, care practic isi sapa singuri groapa: 
 
1. Le spui angajatilor ca este in regula sa iti incalce regulile
 
Chiar daca in compania ta lucreaza anumite persoane cu care nu iti doresti sa intri in conflict, nu este in regula sa le spui ca nu este nici o problema daca intarzie, lipsesc de la serviciu sau fac alte greseli. Asta daca vrei sa ajungi un lider respectat, care detine o afacere de succes.
 
2. Angajatii iti pun la indoiala judecata
 
Poate ca si tu le ceri parerea angajatilor tai in legatura cu viitoare proiecte ale companiei. Este si normal, pentru ca nu le poti face singur pe toate, iar ei pot aduce idei inovatoare care sa ajute la dezvoltarea afacerii tale, insa nu le poti permite sa iti puna la indoiala judecata atunci cand iei decizii care nu ii privesc.
 
3. ...si ar putea avea dreptate
 
In orice companie exista conflicte de interese. Daca esti tipul de lider care intarzie de fiecare data cu salariile angajatilor, cu siguranta le vei ascunde acestora excursiile in care pleci cu familia ta, cadourile pe care le faci partenerului de viata sau alte colaborari scumpe.
 
4. Esti acuzat de favoritism
 
Trebuie sa ai mare grija la relatiile pe care le ai cu angajatii tai, in special in cazul in care unul dintre ei este chiar partenerul tau de viata. Daca te vei comporta diferit cu fiecare dintre ei, risti sa fii acuzat de favoritism si sa iti pierzi angajatii.
 
5. Nu iti respecti angajatii
 
Adevaratii oameni de afaceri sunt cei care isi respecta in primul rand personalul si apoi compania, pentru ca fara angajati buni sunt constienti ca nu isi pot dezvolta compania si nu o pot conduce spre succes. Daca vrei sa fii respectat, trebuie sa inveti sa respecti, chiar daca esti sef. Altfel nici angajatii tai nu vor avea respect fata de tine, te vor vorbi pe la spate si in cel mai rau caz, te vor fura. 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0