Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa obtii recomandari online de la clientii tai

Tags: recomandari online, feedback de la clienti, oportunitati pentru clienti, achizitionari produse online

Majoritatea persoanelor care obisnuiesc sa isi achizitioneze produse online cauta mai intai comentariile si recomandarile celor care au mai cumparat de la compania respectiva, pentru a se asigura ca achizitiile sunt de calitate si pentru a fi siguri ca firma este serioasa. Asadar, parerile clientilor joaca un rol extrem de important pentru vizibilitatea afacerii tale online.
Motivele pentru care multe companii nu primesc recomandari online din partea clientilor sunt fie neseriozitatea cu care au fost tratati, fie calitatea achizitiilor nu a fost cea asteptata, fie pentru ca oamenii sunt foarte ocupati si nu au timp pentru astfel de activitati.
 
Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa primesti recomandari din partea clientilor tai:
 
1. Cere-le chiar tu
 
Daca proprietarii de afaceri nu vor solicita parerile clientilor despre produsele lor, nu le vor primi. Tu esti singurul care ii poate obisnui pe cumparatori sa isi faca un obicei din a recomanda produsele sau serviciile pe care le achizitioneaza si trebuie sa ii faci sa inteleaga cat de mult conteaza pentru tine parerea lor, pentru ca astfel iti poti imbunatati afacerea si le poti oferi lucruri de calitate, dar si pentru ca ii pot ajuta pe ceilalti.
 
2. Ai rabdare
 
Daca trimiti mesaje clientilor pentru a primi o recomandare din partea lor, trebuie sa astepti putin pana acestia isi fac timp sa iti raspunda. Poate ca sunt ocupati si deranjandu-i cu mesaje in mod repetat nu vei reusi sa obtii un comentariu pozitiv. Ai grija ca modalitatea prin care ei iti pot oferi un feedback sa fie una simpla si la indemana, dar mai ales vizibila.
 
3. Ofera oportunitati clientilor pentru a se implica
 
Multi clienti prefera sa isi exprime parerile prin intrmediul unui sondaj, insa o parte dintre ei isi doresc sa se exprime liber. Ai grija ca fiecare dintre ei sa iti poata trimite feedback prin modalitatea preferata prin care se simt liberi sa se exprime.
 
4. Stimuleaza-i
 
Pentru a-ti incuraja clientii sa scrie pe site-ul tau recomandari pentru produsele lor preferate, trebuie sa ii stimulezi cumva. Ofera-le posibilitatea de a participa la un concurs cu tragere la sorti si ii poti premia chiar cu produsele tale sau gandeste-te la o alta metoda creativa care sa ii determine sa iti trimita un feedback.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 1 comentarii

geta gaspar 14-Mar-2016 08:41:32
Da doresc sa descarc gratuit cadoul si sa primesc informatii despre produsele, serviciile,evenimentele oferite de rentrop&straton

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0