Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa realizezi o campanie publicitara reusita

Tags: campanie publicitara, campanie de succes, reclame, materiale publicitare, audienta tinta, atragerea consumatorilor

Poti avea cel mai minunat produs sau serviciu de pe piata, daca nu il promovezi cum trebuie, nimeni nu va sti de existenta acestuia. Fiecare companie care incearca sa isi vanda produsele are nevoie de o strategie bine pusa la punct, in vederea atingerii unei audiente cat mai mari si atragerii de noi consumatori.
Nu este simplu sa realizezi o campanie publicitara de succes. Iata cateva sfaturi utile, prezentate de specialistii de la AllBusiness.com:
 
1. Concentrati-va asupra audientei tinta
O campanie publicitara ar trebui sa fie concentrata in jurul audientei tinta. Multe branduri fac greseala de a crea reclame si materiale publicitare care nu se adreseaza pietei tinta si nu atrag atentia clientilor potentiali. Mai intai de toate, intrebati-va ce fel de consumatori doriti sa atrageti si apoi asigurati-va ca reclamele concepute vorbesc pe limba lor.
 
2. Evidentiati avantajele pe care le aveti in fata competitiei
O campanie publicitara reusita accentueaza caracteristicile pozitive ale produselor sau serviciilor promovate, evidentiind avantajele acestora, comparativ cu produsele firmelor concurente. Daca nu reusiti sa scoateti in evidenta aceste benficii, reclama nu are niciun impact asupra consumatorilor.
 
3. Creati o imagine de brand
Marcile renumite pot fi recunoscute dupa ambalajul produselor sau dupa logo. Crearea unei imagini puternice este esentiala in promovarea produselor si serviciilor. Multe companii uita de acest aspect si nu fac nimic pentru a consolida imaginea brandului, nereusind sa impresioneze piata tinta.
 
4. Trebuie sa cheltuiti bani pentru a castiga bani
In publicitate nu se economisesc bani. Daca va zgarciti cand vine vorba de realizarea campaniilor publicitare, profitul va fi puternic afectat. Pentru a avea succes, trebuie sa fiti dispusi sa chletuiti oricat este nevoie.
 
5. Promovati-va produsele in locurile potrivite
Este indicat sa studiati preferintele audientei tinta inainte de a demara o campanie publicitara. Trebuie sa intelegeti cu adevarat cine sunt consumatorii din grupul tinta, ce isi doresc acestia sa cumpere, sa asculte, sa vada, sa citeasca. Apoi alegeti sa va promovati produsele prin intermediul canalelor corespunzatoare.
 
6. Diversificati
Multe branduri fac greseala de a-si promova produsele folosind un singur mijloc, de obicei alegand varianta mai putin costisitoare. Este recomandat insa sa va impartiti bugetul alocat publicitatii in mai multe directii, pentru a putea ajunge la audiente cat mai largi si mai diversificate.
 
7. Nu incercati sa fiti pe placul tuturor
Nu exista vreun produs sau serviciu care sa fie pe placul tuturor consumatorilor. O greseala des intalnita a managerilor si a directorilor executivi este de a incerca sa atraga toate grupurile de consumatori posibile. Aceasta abordare nu functioneaza si poate ruina o afacere. Este preferabil sa identificati care este audienta tinta careia va adresati si sa incercati sa satisfaceti nevoile acelor consumatori.
 
8. Testati reclamele in prealabil
Daca dispuneti de timpul si resursele necesare pentru a apela la focus grupuri, ar fi indicat sa va testati materialele publicitare in acest fel. Cum reactioneaza acele persoane la mesajul pe care doriti sa il transmiteti? Daca reactiile nu sunt pozitive, aflati cum va puteti imbunatati mesajul. Exista si alte metode mai putin costisitoare de testare a materialelor publicitare – prin intermediul chestionarelor, de exemplu.
 
9. Monitorizati rezultatele
Este important sa intelegeti care sunt elementele care fac diferenta si cum va puteti imbunatati campaniile viitoare. Prin urmare, este indicat sa monitorizati rezultatele campaniilor anterioare si sa acordati o atentie deosebita reactiilor venite din partea consumatorilor.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0