Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce nu functioneaza reclamele pe Facebook

Tags: facebook, pagini de brand, publicitate, promovare produse si servicii, concursuri false, fani, obiective de marketing, marketing pe facebook

Exista multe pagini de brand pe Facebook. De fapt, aproape orice companie are acum o pagina pe Facebook. Insa multe branduri se plang ca rezultatele nu sunt pe masura asteptarilor. Gokul Rajaram, director in cadrul departamentului de publicitate Facebook, a explicat care sunt principalele greseli pentru care publicitarii nu reusesc sa isi promoveze eficient produsele si serviciile pe Facebook.
Dobandirea de fani „dubiosi” prin concursuri false
Este important sa existe un numar cat mai mare de fani, insa acesti fani nu trebuie dobanditi prin organizarea de concursuri false sau prin promisiuni desarte.
 
Concentrarea asupra castigarii de fani, nu asupra calitatii acestora
O pagina de brand ar trebui sa castige cat mai multi fani pentru ca acestia sa distribuie mai departe mesajul companiei si sa interactioneze cu brandul. Daca fanii nu sunt cu adevarat interesati de produsele sau informatiile oferite de companie, nu vor distribui niciodata mai departe postarile brandului.
 
Utilizarea aceluiasi mesaj pentru toate obiectivele de marketing
Fiecare mesaj de marketing trebuie adaptat pietei tinta. Nu puteti folosi acelasi mesaj pentru toate obiectivele de marketing.
 
Ignorarea mesajelor targetate si neoptimizarea mesajelor
Prin intermediul noii functii Facebook Ad Exchange, marketerii se pot adresa unui anumit public tinta pe Facebook, in special acelor utilizatori care au vizitat website-ul companiei in trecut.
 
Concentrarea asupra beneficiilor pe termen scurt
Paginile de brand ar trebui sa lucreze mai intens pentru a castiga increderea fanilor pe termen lung, nu doar sa se concentreze asupra beneficiilor pe termen scurt.
 
Concentrarea asupra distribuirii organice
Brandurile nu folosesc noua functie introdusa de Facebook, cea de promovare a postarilor.
 
Parerea gresita ca Facebook nu genereaza profit
Majoritatea marketerilor presupun ca Facebook nu este un generator real de profit. In realitate, insa, unele companii reusesc sa isi creasca profitul cu pana la 20% si numarul de clienti cu pana la 30% prin intermediul retelei de socializare.

Sursa: Business Insider
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0