Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce sa te concentrezi asupra publicului-tinta

Tags: potentiali clienti, public tinta, audienta, piata, analiza, afacere

Valorile pe care le promoveaza compania trebuie sa fie directionate catre publicul-tinta. Asta inseamna ca trebuie sa ai un target bine definit, chiar daca va trebui poate la un moment dat sa te reorientezi si sa restructurezi profilul pietei careia te adresezi prin produsele si serviciile oferite.

Va trebui sa gasesti un echilibru intre ceea ce spui si destinatar astfel incat potentialii clienti sa se recunoasca in ceea ce promovezi si sa stie ca li te adresezi lor. De multe ori, gasirea acestui echilibru obliga la limitarea pietei.

O analiza de piata este indispensabila pentru a te asigura nu numai ca mesajul tau ajunge la destinatar, dar si ca ai trimis mesajul potrivit in formatul optim. Eficienta brandului va creste odata cu numarul trasaturilor identificate in randul audientei targetate.

Analiza pietei va avea la baza mai multe intrebari, iar Internetul poate reprezenta o resursa de baza in executarea acestei etape. Putem, de asemenea, sa citim informatii despre publicul pe care l-am identificat ca cel care ne intereseaza pe noi.

Va trebui sa aflam unde se afla publicul nostru tinta, ce cred indivizi despre brand asa cum e acesta in momentul de fata, ce ne dorim noi ca acestia sa creada, cum am vrea sa ii atragem catre produse, cine sunt competitorii, catre ce elemente este orientata targetarea (afacere sau segmente de clienti).

Cu cat suntem mai bine informati, cu atat vom sti sa ne adresam mai bine si sa ne asiguram ca mesajul nostru este perceput asa cum trebuie. Mai departe va trebui sa intocmim o descriere a felului de relatie pe care dorim sa o cream cu cei care sunt priviti, in aceasta etapa, ca potentiali cumparatori.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0