Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De la cartofii prajiti la Lady Gaga, povesti de succes in locuri neasteptate

Tags: marketing, facebook, povesti de succes, lady gaga

Uneori, te poti uita in cele mai neasteptate locuri pentru a afla povesti de succes in afaceri. De data asta am tras cu ochiul spre trei afaceri proaspete si excentrice. Era imposibil sa ignoram combinatia de cartofi prajiti si Lady Gaga.
Nu poti da gres cu cartofi prajiti, sos si branza
 
Ryan Smolkin a pornit un restaurant numit Smoke’s Poutinerie in Toronto, in 2008, in care servea mancarea traditionala din Canada poutine (cartofi prajiti cu sos si branza). Ca multe start-up-uri, Smoke’s nu avea bani de marketing. Asa ca a apelat la Facebook si Twitter.
 
Smolkin a stat cate cinci ore pe zi invitand oamenii sa dea Like la pagina de Facebook a restaurantului unde posta noutati despre acesta si imagini cu poutine. Totul a fost numai word of mouth. Smoke’s are acum 60 de restaurante in canada si un venit de 28 de milioane anul acesta. Planuieste sa se extinda in SUA.
 
Afacerea are 17.500 de facni pe Facebook si 14.000 pe Twitter. Au si un coordonator de social media.
 
Sprijinul lui Lady Gaga face totul
 
In lumea fashion, este greu sa fii mereu in pas cu moda, caci ce e trendy azi nu mai e trendy maine. Si ce e trendy la urma urmei?! Dar, daca o anumita persoana se indragosteste de ceea ce faci, cerul iti este limita.
 
Danielle Hills, de 25 de ani, si-a pornit afacerea Gilding Primal Instinct in 2010 cu economiile ei si cu ajutorul prietenilor si al familiei. A fost o adevarata lupta si a trebuit sa-si gaseasca si o slujba pentru a-si finanta hobby-ul. 
 
Pana cand, intr-o zi, una din creatiile sale, o bratara ornata cu colti falsi, a fost vazuta la mana lui Lady Gaga. Dupa aceea au urmat brusc comenzi de 2.000 de dolari.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0