Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Unde sa-ti faci publicitate

Tags: marketing, cpm, publicitate online, cuvinte cheie

Rezultatele tale vor fi cu atat mai bune, cu cat campania publicitara online este mai bine directionata. Este de la sine inteles.sa presupunem ca bannerele tale pot fi vazute doar de cei care fac parte din publicul tau tinta. In acest caz, investitiile tale vor fi garantat mai valoroase decat daca bannerele ajung la world wide web.
Trebuie deci sa te gandesti foarte atent la site-urile pe care publicul tau le viziteaza deja. Char daca vorbim de site-uri ale concurentei, reviste electronice sau ziare online din domeniul tau.
 
Cand analizezi unde sa-ti faci publicitate, poti incepe prin analizarea locurilor unde concurenta isi face reclama. Contacteaza apoi firme care fac publicitate pe site-urile care te intereseaza. Care este eficienta bannerelor afisate, este una din intrebarile pe care trebuie sa le adresezi.
 
Apoi nu uita de spatiul publicitar pe motoare de cautare pe baza de cuvinte cheie, pentru ca bannerul tau sa apara de fiecare data cand un utilizator tasteaza un cuvant-cheie sub care vrei sa-ti apara. Asta inseamna ca trebuie sa specifici cuvintele-cheie sub care vrei sa apara bannerul. Pot fi aceleasi din metaetichete. Un atare tip de „legatura prin cuvinte-cheie” poate fi de doua ori mai scumpa decat un pret CPM nespecificat, dar, adesea, rezultatele sunt de doua ori mai eficiente. Mai mult, cateva motoare de cautare (Yahoo, Excite sau Alta Vista) iti permit sa te orientezi spre regiuni si grupuri demografice.
 
 
Motoarele de cautare nu sunt o destinatie in sine. Si tocmai de aceea publicitarii le considera eficiente. Cu alte cuvinte, oamenii ajung la un motor de cautare cu intentia de  aface legatura cu alte site-uri. O pot afce prin intermediul listelor (gratuite sau contra cost) sau al bannerelor. 

 
Sursa: Manual de e-marketing, Matt Haig, rs.ro

Autor: Marketingportal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0