Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum arata magazinul viitorului

Tags: magazinul viitorului, dezvoltarea tehnologiei, camere de supraveghere

Publicatia straina Reuters a realizat portretul robot al magazinului modern al viitorului .
Potrivit publicatiei straine, magazinele viitorului vor avea montate camere de supraveghere video, cu ajutorul caruia angajatii vor putea sa isi dea seama de preferintele clientilor lor, in functie de varsta, sex si comportamentul pe care acestia il adopta.

Mai mult decat atat, fiecare client va primi o oferta personalizata pe smartphone-uri cu ofertele corespunzatoare, in functie de comportamentul pe care l-a adoptat in magazin.

Asadar, angajatii isi vor da seama de ceea ce cauta cumparatorii, iar acestia din urma nu vor mai fi nevoiti sa isi piarda timpul stand la cozi interminabile pentru a plati ceea ce au achizitionat.

Acest portret robot a fost realizat cu ajutorul tehnologiilor expuse la conferinta National Retail Federation, pentru a-i ajuta pe antreprenori si pe proprietarii de diverse afaceri sa cunoasca mai bine preferintele clientilor lor, dar si sa isi creasca vanzarile.

"Este o anticipare a ceea ce vrea clientul", a declarat Don Kingsborough, manager PayPal.

Aceasta tehnologie va face o legatura intre felul in care oamenii fac cumparaturi online, in magazine, dar si gadgeturile lor mobile, ceea ce va creste cheltuielile cu tehnologia ale retailerilor cu cel putin 1%.  



Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0