Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa supravietuiesti petrecerilor de la birou

Tags: petreceri la birou, petreceri la serviciu, petrecere de craciun

Pentru ca perioada vacantei de iarna se apropie, probabil compania ta planuieste o petrecere pentru a sarbatori sfarsitul unui an de munca.
Aceasta este o buna oportunitate de a socializa cu colegii de serviciu si chiar daca este o petrecere la care se va consuma alcool, gandeste-te ca esti tot la un eveniment profesional si nu ai iesit la bere cu prietenii tai. Cea mai buna regula pentru a supravietui este sa iti amintesti ca esti tot la serviciu si ca regulile inca se aplica. 
 
Iata cateva sfaturi de care trebuie sa tii cont:
 
1. Nu te gandi sa lipsesti
 
Atunci cand stai zilnic cel putin opt ore la serviciu, probabil o oportunitate de a petrece mai mult timp cu colegii tai de munca nu suna foarte tentant, insa absenta de la un astfel de eveniment nu este cea mai buna alegere.
 
2. Nu te duce la ora fixa
 
Chiar si atunci cand petrecerea se desfasoara la birou, mergi acasa sa te schimbi dupa ce iti termini munca, iar atunci cand asta nu este posibil, ramai in birou si lucreaza in plus, pana apar si colegii tai. Nu trebuie sa fii cel mai nerabdator angajat care sa isi faca aparitia. In plus, primele persoane care ajung la un eveniment organizat de companie sunt doamnele de la resurse umane si dj-ul. Nu cred ca vrei sa le tii companie.
 
3. Nu vorbi despre afaceri
 
Chiar daca evenimentul se desfasoara intr-un cadru formal, nu este cazul sa intrebi despre o avansare in functie, o marire de salariu sau un posibil concediu. Nu vrei sa fii considerat un profitor.
 
4. Nu manca alimente prea sarate, grase sau dulci
 
Preparatele sarate, bogate in grasimi si calorii te vor determina sa consumi mai mult alcool, ceea ce nu este foarte indicat sa faci la un eveniment la care participa seful si colegii tai de munca. Exista posibilitatea sa spui sau sa faci lucruri pe care le poti regreta.
 
5. Daca stii ca nu te poti controla, adu-ti si partenerul
 
Majoritatea oamenilor sunt mult mai rezervati si exista un risc mai mic sa adopte un comportament ofensator atunci cand sunt insotiti de partenerii lor de viata. Daca stii ca lucrurile o iau putin "razna" dupa un pahar de sampanie, este indicat sa iti iei sotul/sotia cu tine la petrecere.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0