Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ghidul managerului de succes: 10 reguli de baza

Tags: manager, management, angajati, comunicare, schimbare, subalterni, lider

Managementul inseamna in primul rand comunicarea eficienta cu intreaga echipa, iar orice relatie sef-subaltern ar trebui sa se bazeze pe respect reciproc si intelegere. Un manager de succes va lua in considerare si parerile celorlalti si nu isi va incalca niciodata principiile.
1. Castiga respectul si increderea angajatilor
Angajatii vor fi mult mai dispusi sa te impresioneze daca au incredere in tine si le-ai castigat respectul. Incearca sa iti cunosti cat mai bine angajatii, sa nu fiti doar niste straini. Asculta-le cu atentie parerile si fii deschis la propunerile acestora.
 
2. Fii adaptabil si flexibil
Invata sa te adaptezi cu usurinta diferitelor situatii si fii dispus sa iti modifici planurile imediat daca este cazul.
 
3. Nu te opune schimbarilor
Nu ai cum sa impiedici schimbarile. Toate tehnologiile, pietele si tendintele evolueaza si se modifica rapid, asa ca trebuie sa inveti cum sa te adaptezi imediat tutoror schimbarilor.
 
4. Identifica aspectele pozitive in loc sa te concentrezi asupra celor negative
Chiar si cele mai neplacute situatii pot avea aspecte pozitive, totul este sa le identifici. Doar asa vei putea invata ce trebuie, sa evoluezi si sa mergi mai departe.
 
5. Controleaza-ti emotiile
Nu te lasa coplesit de emotii sau condus de manie sau frustrare. Daca descoperi ca te-ai implicat emotional cand vine vorba de rezolvarea unei probleme, ofera-ti timp in care sa te reculegi si discuta cu alte persoane care pot privi lucrurile intr-un mod mai obiectiv.
 
6. Fii tu insuti un exemplu de urmat
E simplu sa le ceri angajatilor imposibilul, insa mai intai pune-te in locul lor. Cel mai bun mod prin care poti sa iti motivezi angajatii este sa fii chiar tu un exemplu demn de urmat. Arata-le tu cum se face si ei te vor urma.
 
7. Faciliteaza comunicarea
Asigura-te intotdeauna ca atat angajatii, cat si clientii tai dispun de mijloacele de comunicare necesare pentru a te putea contacta cu usurinta ori de cate ori au o problema sau o nelamurire. Ofera si solicita la randul tau feedback din partea acestora.
 
8. Anticipeaza
Nu astepta ca ceva sa se intample pentru a lua masurile necesare. Anticipeaza problemele si creeaza mai multe planuri de actiune.
 
9. Nu irosi nimic
Chiar si micile cheltuieli pot sa faca diferenta. Nu irosi nimic, fie ca e vorba de coli de hartie, pixuri sau energie electrica. Foloseste toate resursele in mod inteligent si eficient.
 
10. Fii organizat si disciplinat
Chiar daca nu ne place, adevarul este ca o buna organizare si disciplina conduc la cresterea productivitatii.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Traian 28-Mai-2012 18:32:37
Excelent articol !

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0