Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Moduri de initiere a apelurilor nesolicitate in marketingul direct

Tags: marketing direct, apeluri nesolicitate, clienti potentiali, telemarketer, produse si servicii, initiere apeluri nesolicitate, oferta

Scopul apelurilor nesolicitate din marketingul direct este de a initia conversatii prin care sa se determine daca potentialii clienti au nevoie de produsul sau serviciul oferit si daca acestia au banii necesari pentru a il cumpara. Aceasta conversatie poate avea loc, insa, doar daca telemarketerul reuseste sa castige increderea clientului potential.
Pentru a putea combate tendinta de impotrivire a clientului, trebuie sa ii demonstrezi acestuia ca ai un motiv intemeiat pentru care il apelezi, deoarece acesta va fi reticent sa vorbeasca cu un strain.
 
Ex. „Va sun in legatura cu un nou sistem care va va ajuta sa economisiti bani.”
„Va sun deoarece am inteles ca veti lansa o noua linie de produse si m-am gandit ca poate doriti sa gasiti un mijloc eficient de reducere a costurilor.”
 
Iata cateva evenimente care va permit sa intrati in contact cu pontetialul client si sa initiati cu succes un apel nesolicitat:
 
1. Compania si-a deschis o noua filiala sau unitate.
 
2. Compania isi muta una din unitati intr-o alta locatie.
 
3. In fruntea companiei se afla un nou director executiv.
 
4. Directorul executiv al companiei s-a retras din functie.
 
5. Compania se extinde.
 
6. Compania are un nou client important.
 
7. Compania a pierdut un client important.
 
8. Compania a retras un produs sau serviciu existent.
 
9. Compania a achizitionat o alta companie.
 
10. Compania urmeaza a fi achizitionata de o alta companie.
 
11. Compania se restructureaza.
 
Cheia este sa folosesti aceste evenimente pentru a crea o legatura intre acestea si produsul sau serviciul oferit. Cu cat legatura este mai logica, cu atat este mai probabil ca aceasta sa conduca la o conversatie incheiata cu succes.
 
Cum poti afla de aceste evenimente? Prin citirea tuturor comunicatelor de presa importante, a stirilor locale si a website-ului companiei careia urmeaza sa te adresezi.

Sursa: Inc.com
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0