Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 moduri in care poti sa-ti ucizi brandul pe social media

Tags: marketing, social media, facebook, customer service, feedback

Ati auzit, fara indoiala, fraza: "Marketingul via social media este o modalitate excelenta de a-ti promova brandul". Si nu este un neadevar, avand in vedere ca 71% dintre consumatori sunt mai predispusi sa cumpere de la un brand pe baza sfaturilor de la prieteni.
Pentru a avea insa succes pe social media, e nevoie de mai mult decat de o pagina de Facebook functionala. Daca nu sunteti dedicati actiunii, puteti foarte usor sa va ucideti brandul. Iata cum:
 
1. Credeti ca retelele de socializare sunt la fel ca medi traditionale
 
Social media sunt complet diferite de media traditionale si trebuie sa intelegeti asta prin totii porii, inainte sa faceti prima mutare. Uitati de TV, de radio, de reviste si ziare, de mica publicitate si afise, uitati tot ce ati stiut pana acum si intrati in lumea noului marketing.
 
Social media inseamna comunicare cu dublu sens. Daca va referiti la retelele de socializare doar ca la niste canale de lansare a comunicatelor de presa, oamenii va vor intoarce spatele si vor cauta ceva mai distractiv.
 
Ce e de facut? Intelegeti-va clientii si nevoile lor si dezvaluiti-le povesti relevante si interesante. Initiati conversatii si participati cu comentarii si propriul punct de vedere pentru a crea relatii. Da-ti-le oamenilor motive sa vorbeasca despre voi cu prietenii lor. Nu spuneti “Sunt grozav”, dovediti-o prin actiuni si lasati-i pe altii sa o spuna in locul vostru.

2. Ignorati feedback-ul
 
Pe social media aveti marea sansa de a va conecta cu clientii, de a asculta ce cred ei despre brandul vostru si de a beneficia de pe urma feedback-ului lor. Iata si cateva statistici care arat ca majoritatea brandurilor pierd din vedere aceasta oportunitate: doar 37% dintre branduri au primit calificativul bine sau excelent la indexul de experienta a clientului in 2012; 64% dintre barnduri au primit evaluarea “OK”, “slab” sau “foarte slab”din partea clientilor. (Forrester’s Customer Experience Index, 2012)
 
Daca ignorati feedback-ul clientilor, acestia se vor duce la concurentii vostri, cei care ii asculta si le ofera solutii. Mai rau, o vor lua personal si va vor raspunde nepoliticos, asa ca pregatiti-va pentru o criza si pentru consecintele ei.
 
Ce e de facut? Luati situatia de coarne. Ascultati comentariile, raspundeti-le politicos si aratati-le clientilor ca-i apreciati. Folositi informatiile pentru a va imbunatati produsele si serviciile.
 
3. Ignorati intrebarile
 
32% dintre clientii care contacteaza un brand prin social media pentru a primi customer support se asteapta la un raspuns in 30 de minute maximum si 42% se asteapta la un raspuns in 60 de minute.
 
Customer Service se muta in social media si clientii asteapta raspuns la postarile lor cat mai curand. Ii ignorati, ii pierdeti.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0