Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 strategii Social media care vor revolutiona anul 2013

Tags: social media, retele de socializare, spionaj industrial, evaluarea performantelor

Social Media a fost surpriza anului 2012. Acest domeniu a inregistrat un mare succes, astfel incat retele de socializare precum Facebook si Twitter au devenit moduri de viata.
Modul in care cei care detin afaceri folosesc Social Media se va schimba in anul 2013. De asemenea, si felul in care clientii interactioneaza cu anumite companii se va schimba. 

Iata schimbarile care vor avea loc in domeniul Social Media in anul 2013:
 
1. Adio sondaje
 
Multe branduri de pe piata au anuntat ca vor inlocui banalele si invechitele sondaje cu feedback-urile din Social Media, astfel procentajele vor fi calculate pe un esantion mai mare. Mai mult decat atat, acest mod va fi mult mai accesibil clientilor care au ceva de spus.
 
2. Spionajul industrial este legal si gratuit
 
In anul 2012 am putut observa branduri care foloseau diferite metode pentru a afla informatii despre companiile concurente. In anul 2013 se preconizeaza faptul ca marile companii vor oferi mai multe detalii despre produsele pe care le au pe retelele de socializare si vor prezenta mai multe amanunte pe care atat clientii, cat si companiile competitioare sa le foloseasca.
 
3. Traditionalele evaluari ale performantelor vor disparea
 
Din moment ce orice persoana isi poate da cu parerea despre evolutia unei companii prin intermediul feedback-ului, marile branduri vor afla la orice ora din zi si din noapte atat punctele lor slabe, cat si avantajele care le au in detrimentul altor companii de renume. Fiecare parere conteaza, iar in acest fel companiile vor ajunge sa fie cat mai aproape de perfectiune.
 
4. Social Media nu este pentru oricine
 
Anul trecut multe dintre companiile de renume din intreaga lume au avut de suferit din cauza erorilor facute pe retelele de socializare. Aceste erori pot fi facute atat de clienti sau simple persoane care acceseaza pagina respectivei companii sau chiar de catre cei care se ocupa de administrarea paginilor de social media a companiei respective. Se preconizeaza faptul ca in 2013 Social Media va avansa foarte mult, depasindu-se atat erorile, cat si performantele inregistrate in anul trecut. 


 
 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0