Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

6 tipuri de postari care cresc nivelul de engagement

Tags: cresterea nivelului de engagement, postari, continut, facebook, citate, sfaturi, imagini, tipuri de continut

Nivelul de engagement de pe Facebook este reflectat in trei moduri: like-uri, share-uri si comentarii. Atunci cand administrezi o pagina de brand, nu trebuie sa presupui din start ca fanii paginii iti sunt prieteni. Exista anumite tipuri de continut care vor genera mai multe like-uri, comentarii si share-uri.
1. Fotografiile
Cu siguranta „o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte”. Pe Facebook, o imagine poate valora cat o mie de like-uri. Prin intermediul unei imagini, poti atrage atentia unui numar impresionant de utilizatori, deoarece fotografiile atrag privirile intr-o masura mult mai mare decat postarile simple. Gandeste-te putin, atunci cand derulezi in jos news feed-ul, nu iti atrag atentia mai mult imaginile colorate si impresionante?
 
2. Postarile cu spatii de completat
Poti starni interesul fanilor prin postarea unor fraze incomplete. Astfel, oamenii isi pot pune la incercare propria creativitate. Astfel de postari ar trebui sa fie scurte si amuzante/interesante/socante, astfel incat sa incurajeze fanii sa reactioneze si sa interactioneze cu brandul.
 
3. Imaginile cu titlu de completat
Pentru un nivel si mai ridicat de engagement, poti combina cele doua elemente de mai sus. Poti posta o imagine si sa le ceri fanilor sa completeze imaginea cu un titlu reprezentativ.
 
4. Intrebarile
Multe branduri fac greseala de a posta actualizari pe pagina fara sa adauge o scurta descriere sau sa adreseze o intrebare fanilor. Adresarea de intrebari este una din cele mai simple metode de crestere a engagementului deoarece ii provoaca pe fani sa comenteze si sa isi impartaseasca gandurile. Daca nu intrebi nimic, fanii vor citi (sau nu) postarea, dupa care vor parasi pagina. Intrebarile nu trebuie sa fie complicate.
 
5. Sfaturile
Postarile care contin informatii si sfaturi utile pot fi digerate usor de fani si cresc nivelul de engagement.
 
6. Citatele
Postarea de citate inspirationale si motivationale este un mod extrem de eficient de crestere a engagementului. Astfel de postari primesc mai multe share-uri si like-uri.

Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0