Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bunele maniere pe... Facebook. Urmezi aceste reguli?

Tags: management si marketing, bunele maniere, social media, facebook

Facebook-ul poate sa para un fel de teren de joaca. Problema este insa ca fiecare isi apara curtea proprie. De fapt, e si firesc sa fie asa si sa ne dorim ca macar in ce priveste timeline-ul sa avem libertatea de a face ordine dupa bunul plac.

Si chiar daca o sa ni se para ca acest mediu online e un loc in care multe reguli pot fi incalcate (si sa ne amintim ca nu e), exista un cod al bunelor maniere si in social media. Iata doar cateva dintre aceste reguli care ar trebui scrise mult mai des:

1. Nu-i mai ruga pe ceilalti sa iti aprecieze postarile. Chiar daca in urma cu cativa ani, era un lucru obisnuit sa vezi un status care incepea cu "Dati un like daca va place...", acum asa ceva deranjeaza si nu isi are rostul.

2. Nu exagera cu postarile. Daca aglomerezi feed-ul altora cu prea multe postari, oamenii se vor dezabona de la contul tau in incercarea de a face mai mult spatiu acolo unde nu mai era loc din cauza noutatilor pe care continuai sa le postezi.

3. Renunta la hashtag-uri. Un curent care s-a mutat de pe Twitter pe Facebook, fara sa aiba o justificare. Hashtag-urile nu au fost create pentru Facebook.

4. O tragedie nationala sau globala n-ar trebui sa fie subiect de status pentru pagina unei companii. Gandurile din online ajuta prea putin disperarea reala cu care se confrunta victimele. Iar actiunea face cat o mie de cuvinte. Sa ne oferim ajutorul real, nu gandurile transformate in status.

5. Nu ii privi pe altii de sus si, mai mult decat atat, nu presupune ca fanii sunt atat de plictisiti incat ii va distra o gluma ieftina sau un banc sec.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0