Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand social media nu sunt cea mai buna strategie de marketing

Tags: marketing, social media, strategie de marketing, canale de socializare

Multe afaceri mici cred ca trebuie sa fie active in social media, doar pentru ca a devenit o parte centrala a culturii de brand marketing. Pare ca, daca nu esti in social media, nu faci marketing cu adevarat. Si, in multe cazuri, este adevarat.
Social media adevenit un factor important de conectare, punand brandurile si clientii fata in fata in timp real, in moduri neimaginate pana acum de marketing.
 
Dar nu poti intra in lumea retelelor de socializare doar pentru ca simti ca asta trebuie sa faci. Ai nevoie de un plan de atac care sa aiba sens si pentru brand, si pentru client. Poate clientul nu crede ca trebuie sa se implice online. Cheia este deci de a folosi social media pentru a se potrivi strategic cu ceea ce incerci sa obtii.
 
Porneste de la intelegerea filosofiei brandului tau si a modului in care consumatorii isi traiesc viata, o lege de marketing valabila indiferent de mediu. Daca ai un brand mai discret ai caror clienti nu vor sa-si impartaseasca povestile, probabil ca nu ai ce cauta pe retelele de socializare.
 
Iata cativa factori cheie pe care sa ii iei in considerare cand stabilesti ce rol joaca social media in strategia ta de marketing:
 
Uita-te bine la afacerea ta:
 
- este afacerea ta intuitiva „social”?
- sunt social media un pantof care se potriveste perfect sau te strange?
- Domeniul tau este unul public?
 
Uita-te bine la clientul tau:
 
- este clientul tau intuitiv „social”?
- ii este acestuia natural sa se conecteze cu tine prin canale de socializare?
- Se va simti confortabils a interactioneze cu tine public?
 
Daca nu raspunzi „Da” la toate intrebarile, inseamna ca nu te-ai gandit prea bine la social media si la integrarea lor in mixul de marketing.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0