Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce ar trebui sa stii despre marketing-ul pe Facebook

Tags: marketing pe facebook, audienta tinta, consumatori, pagina de brand, retele de socializare, continut

Nu mai este nicio noutate faptul ca Facebook este cea mai populara retea de socializare a momentului si aproape ca nu exista brand care sa nu aiba pagina dedicata pe aceasta platforma. Prin intermediul acestei retele, brandurile pot comunica eficient cu consumatorii, pot afla care sunt interesele si nevoile acestora si ii pot fideliza cu usurinta.
Cum poti asigura eficienta unei pagini de brand pe Facebook?
 
Trebuie sa intelegi cu adevarat audienta tinta
 
Cine este consumatorul tinta? Ce fel de muzica asculta? Ce fel de reviste citeste? Ce filme vizioneaza? Cum isi petrece timpul liber? Trebuie sa iei in considerare toate aceste aspecte atunci cand doresti sa te adresezi unui anumit public.
 
Alege un ton potrivit
 
Trebuie sa te prezinti intr-un mod autentic si sincer, astfel incat sa castigi increderea audientei tinta. Vorbeste-le „pe limba lor”. Trebuie sa stii ce stil de comunicare prefera consumatorii, in functie de media de varsta, ocupatie, interese, s.a.m.d.
 
Testeaza mai multe tipuri de continut
 
Pentru a vedea ce anume functioneaza si ce nu, va trebui sa testezi mai multe tipuri de continut. In functie de raspunsul primit din partea consumatorilor vei stii ce fel de continut merita promovat si la ce ar trebui sa renunti pe viitor.
 
Pregateste-te sa investesti pe termen lung
 
Nu scapa din vedere faptul ca este nevoie de timp si perseverenta pentru a dezvolta o pagina de brand de succes si pentru a crea relatii autentice cu consumatorii. Continutul postat de tine nu va deveni viral peste noapte, nu vei obtine 1.000 de Like-uri din prima si nici macar 1.000 de fani prea usor. Trebuie sa te antrenezi cu rabdare si sa fii dispus sa investesti timp si energie.
 
Ai grija ce fel de continut postezi
 
1. Fotografii – ar trebui sa urci poze interesante / amuzante, care sa fie pe placul consumatorilor.
 
2. Link-uri – poti posta link-uri utile catre alte website-uri, bloguri, magazine, clipuri video, etc.
 
3. Produse – poti promova produse ce urmeaza sa fie scoase pe piata sau care au fost deja lansate. Poti solicita feedback din partea consumatorilor si le poti cere parerea cu privire la produse sau servicii viitoare.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0