Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cel mai bun mod de a fi adorat online

Tags: marketing, social media, lider, fani

Care este primul lucru care s-a intamplat cand social media ne-a dat posibilitatea de a ne abona la stirile unor conturi pe LinkedIn, Twitter sau Facebook? Detinatorii acelor conturi au inceput sa-si creeze strategii pentru a atrage si mai multi fani.
Dar adevarul este ca cel mai simplu mod pentru a-ti face fani atat online, cat si offline este de a fi un lider. Atata tot.
 
Ne ratacim printre nenumarate tehnici si manevre desemnate sa atraga fani, dar a conduce, a fi un lider nu se refera la numere. Liderii conduc oameni, si nu cifre. Si asta ramane valabil si online, si offline.
 
Secretul este sa ai mai multi fani adevarati, oameni care pot motiva, inspira si informa. De ei ai nevoie pentru a  fi lider. Nu-ti trebuie o baza de mii de follower-i care sunt mai mult morti decat vii cand vine vorba sa interctioneze cu barndul tau.
 
Pornind de la ideea ca „Fericirea este starea cand ceea ce gandesti, ce spui si ce faci sunt in armonie” (Mahatma Gandhi), ca lider, trebuie sa fii onest cu adevarata ta natura. Fiind tot timpul expus, lumea ascultandu-te si privindu-te, este important sa ai tinte si valori care sa se reflecte tarnsparent in ceea ce faci. 
 
Totodata, liderii simt nevoia sa ia pozitie intr-o privinat sau alta, nu numai ca sunt in cautare de publicitate sau notorietate, ci pentru ca au curajul sa-si apere opiniile. In ce crezi tu, nu doar ca persoana privata, ci si ca persoana publica? Crezi in anumite lucruri doar pentru ca simti ca asa trebuie sau pentru ca speri ca ceilalti te vor aprecia pentru asta?
 
Daca acorzi incredere unei idei care nu este tocmai populara, este in ordine, caci, desi nu vei avea hoarde de fani, vei fi adorat de cei ca tine, cu forta a convingerii, capabili sa mute muntii pentru opiniile lor.
 
Asigura-te si ca faci ceva, caci a fi lider inseamna nu numai a sune, ci si a face. Poate se stie despre tine ca esti un lider care transforma angajatii in performeri fanatstici. Sau poate esti genul de producatori care coboara cateodata in strada, sa vada ce parere au consumatorii despre produsele sale. Sau poate esti acel antreprenor care raspunde la toate solicitarile de pe social media.
 
Oamenii nu se duc, in social media, dupa icoane. Le plac oamenii, cu slabiciuni si excentricitati. Cu totii gresim. Asa ca imbratiseaza-ti adevarata natura. Arata un pic si din cine esti tu. Personalitatea ta ii ajuta oe ceilalti sa te identifice si sa se identifice cu tine.  Cateva detalii personale pot adauga culoare si adancime imaginii tale personale.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0