Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Comentarii negative in social media? Scapa de ele

Tags: ocial media, feedback, companie, comentarii negative, conflict, clienti

Nu trebuie sa ne asteptam la o solutie magica pe care sa o imprastiem peste feedback-ul negativ sau peste comentariile mai putin favorabile si care sa le faca sa dispara. Insa exista metode prin care putem preveni sau pune capat unui astfel de conflict.
In social media departamentul de relatii cu clientii este responsabil de gestionarea eficienta a plangerilor, insa pentru ca totul este public si nu intotdeauna se iau masuri la timp, imaginea companiei are de suferit, de cele mai multe ori.

Cu toate acestea, o campanie orientata in mod corect poate sa inlature petele pe care le pot lasa astfel de intamplari.

Astazi trebuie sa renuntam deja la principiul potrivit caruia "orice publicitate este, in fond, publicitate". Pe termen lung, zvonurile negative legate de o companie pot acapara buna credinta pe care un brand a reusit sa si-o construiasca in timp.

Iata insa ce putem face pentru a rezolva aceste probleme in timp util si pentru a taia raul de la radacina:


1. Raspunde criticilor din social media in cel mai scurt timp. Anunta clientii ca ai luat la cunostinta de problema lor si ca in acest moment se lucreaza la rezolvarea ei.

2. Scrie pe blogul companiei despre cum a fost gestionata situatia.

3. Insista ca oamenii care lasa aceste comentarii sa isi dezvaluie identitatea pentru ca astfel se va crea mai multa credibilitate si pot fi astfel evitate comentariile anonime.

4. Nu te enerva. Daca ai de-a face cu un client furios, nu te enerva mai mult decat el. Daca maresti conflictul, nu vei mai putea sa controlezi situatia in mod eficient.

5. Foloseste personal instruit pentru raspunsurile oferite in social media. Nu repartiza aceste sarcini oricui.

6. Intalneste-te personal cu clientul in cadrul companiei daca problema este prea serioasa si daca situatia nu mai poate fi gestionata prin comunicarea in scris.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0