Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Comertul pe Facebook. Ce temeri au cumparatorii?

Tags: social media, protectia datelor, achizitie, afacere, online, vanzari, clienti

In perioada urmatoare va fi in mod cert interesant de urmarit evolutia in paralel a platformei Google pentru antreprenori si a paginilor de brand gazduite de Facebook.
Chiar daca la nivel global nu va fi usor de cuantificat in perioada urmatoare, evolutia celor doua va putea fi comparata cu siguranta peste aproximativ doi ani. Exista insa cateva lucruri care ar putea sa nu mai dea rezultate in acest moment pentru unele afaceri de pe Facebook:

1. Lipsa vizibilitatii.

Multe afaceri pornesc de la ideea ca multi fani inseamna in mod firesc multe vanzari, insa realitatea este cu totul alta fiindca o astfel de gandire elimina din start responsabilitatea companiei in ce priveste conversia. In plus, tendinta dezvoltata de Facebook este cea care ii face pe utilizatori sa fie multumiti de informatiile primite in social media in ce priveste magazinul online si sa evite sa mai viziteze si adresa site-ului.

2. Paradoxul procesului de achizitie.

Pentru unele branduri care au implementat ulterior achizitia prin intermediul retelei de socializare, aceasta strategie are toate sansele sa nu atraga potentialul optim al cumparatorilor, dat fiind faptul ca cei mai multi dintre acestia au fost deja obisnuiti sa cumpere direct de pe site astfel ca vor face diferentierea clara intre site ca magazin online si Facebook ca spatiu de socializare.

3. Temeri legate de securitate si protectia datelor.

Sa castigi increderea utilizatorilor pentru achizitia in online nu mai este o provocare asa cum se intampla la inceputurile comertului electronic. Insa temerile legate de securitate si protectia datelor par sa se mentina inca la un nivel destul de ridicat cand vine vorba de social media.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0