Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Compania ta posteaza pe Facebook?

Tags: site de socializare, social media, pozitionare online

In ziua de astazi, foarte multe companii isi pierd timpul folosind "instrumentele" social media. De aceea, iti voi prezenta patru sfaturi pe care ar trebui sa le iei in considerare inainte sa postezi ceva pe Twitter sau pe Facebook.
In ultimul timp, companiile care utilizeaza social media sunt din ce in ce mai multe. Aproape ca intreaga lor activitate se petrece pe Facebook sau pe Twitter. Social Media, la fel ca orice alta initialtiva de marketing semnificanta, trebuie sa aiba o strategie bine pusa la punct. De asemenea, fenomenul social media poate fi de ajutor in mai multe situatii, fara a se clarifica prea bine ochiectivele.
 
Mai mult decat atat, pentru o mai buna functionare in domeniul Social Media te invitam sa citesti urmatoarele sugestii:
 
1. Imbunatatirea gradului de constientizare si pozitionare specifica brandului tau
 
Multe companii apeleaza la tertipuri precum social media pentru a mari gradul de informatii pe care clientii si persoanele din afara le stiu despre brandul pe care l-a creat. De asemenea acesta poate fi inteles si ca primul scop pe care social media si l-a propus, avand in vedere faptul ca in prezent pe retelele de socializare se face cea mai multa publicitate fiind totodata si cea mai urmarita.
 
2. Imbunatateste-ti vizibilitatea in cautari
 
Fa in asa fel incat numele companiei pe care o detii sa fie cat mai usor de cautat pe internet. Cu cat vor gasi mai usor numele companiei pe internet, cu atat vor apela mai multi oameni la serviciile companiei pe care o detii.
 
3. Dezvolta-ti compania
 
Site-urile de socializare si site-ul propriei companii trebuie sa contina toate detaliile pe care ar trebui orice om interesat de afacerea ta sa le cunoasca. Mai mult decat atat, trebuie sa postezi orice informatie noua despre afacerea ta astfel incat sa starnessti curiozitatea celor interesati.
 
4. Actioneaza ca un expert
 
Orice actiune faci atat pe site-urile de socializare dar si in situatiile in care esti fata in fata cu clientii trebuie sa actionezi ca un expert. Trebuie sa reactionezi ca un profesionist in orice situatie in care esti pus pentru ca in acest fel vei putea fi respectat atat de angajati cat si de clienti.   

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0