Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Comunicarea pe Facebook: Cele mai bune zile pentru postarile de brand in functie de domeniul de activitate

Tags: facebook, postari facebook, zile postari, postari de brand

In privinta comunicarii de brand pe Facebook, s-a tot spus ca cele mai potrivite momente pentru postarea mesajelor sunt zilele de la sfarsitul saptamanii, atunci cand utilizatorii dispun de mai mult timp liber si sunt mai deschisi catre mesajele de brand. Potrivit unui studiu recent insa, lucrurile nu stau chiar asa.
O analiza minutioasa a celor de la LinchpinSEO a relevat faptul ca zilele in care postarile atrag cel mai mult feedback din partea publicului difera in functie de domeniul de activitate al brandului respectiv.  
De asemenea, studiul a oferit si cateva date privind feedback-ul fanilor de pe Facebook. Astfel, se pare ca oamenii interactioneaza cel mai mult prin like-uri (79%), apoi prin comentarii (15%) si abia apoi prin redistriburi (6%).

Iata care sunt cele mai propice zile ale saptamanii pentru postarile de brand in functie de domeniul in care activeaza acesta:
 
1. Publicitate si consultanta

Brandurile din acest domeniu atrang cel mai mare public in weekend. Postarile de sambata si duminica beneficiaza de 69% din totalul interactiunilor publicului. Din pacate insa, doar 11% dintre postari sunt publicate in weekend.
 
2. Auto
 
Postarile din weekend au parte de rate de interactiune cu 15% mai mari fata de zilele din timpul saptamanii. Totusi, doar 14% dintre postari sunt publicate in aceste zile.
 
3. Imbracaminte si moda
 
In acest caz, interactiunea cu postarile creste pe masura ce trec zilele saptamanii, atingand punctul maxim joia, atunci cand interactiunile sunt cu 13% mai mari fata de media saptamanii. De asemenea, samnbata este o alta zi in care rata de interactiune creste peste medie.

4. Bunuri de larg consum

Desi doar 15% dintre postari sunt realizate in weekend, ratele de interactiune sunt cele mai mari tocmai in aceasta perioada. Si miercurea este o zi propice postarii, insa brandurile din aceasta categorie ar trebui sa evite zilele de joi, cand rata de interactiune scade cu 9%.   

5. Divertisment 

Paginile de divertisment au cei mai multi vizitatori in weekend, asa cum era si de asteptat. Mai exact, rata de interactiune este cu 20% mai mare decat in timpul saptamanii, sambata fiind chiar si cu 17 procente mai mare.
 
6. Finante
 
Doar pentru ca bancile sunt inchise duminica, asta nu inseamna ca ar trebui sa isi ignore fanii de pe Facebook in aceasta zi. Feedback-ul publicului creste cu 29% in weekend.
 
7. Domeniul alimentar

Intrucat cei mai multi oameni se bucura de mese in familie ori cu prietenii la sfarsit de saptamana, nu e de mirare ca ei vor reactiona mult mai usor la mesajele postate de branduri in weekend, atunci cand rata de interactiune creste cu 19%. Totusi, doar 18% dintre postari sunt realizate atunci.  
  
8. Retail

Cea mai buna zi pentru a posta este luni, cand interactiunile cresc cu 19 procente. Benefice sunt insa si zilele de duminica, iar de evitat este ziua de marti.
  
9.  Sanatate si frumusete

Duminica si lunea sunt cele mai bune zile pentru postari, cu rate de interactiune de 11 si respectiv 12%. Ziua de marti insa nu este favorabila.  
  
10. Nonprofit
 
Sectorul nonprofit este mai atractiv in weekend. In zilele de sambata si duminica interactiunea creste cu 14%.

11. Publicatii

Duminica este o zi perfecta pentru ca fanii sa afle noutatile saptamanii si drept urmare interactiunile cu postarile cresc cu 5% in aceasta zi. Lunea este insa o zi si mai buna din acest punct de vedere, interactiunile crescand cu 7%.  

12. Sport
 
Postarile legate de sport beneficiaza de cele mai multe interactiuni tot in weekend. Duminica acestea cresc cu 11 procente.

13. Tehnologie

Acesta este printre domeniile in care feedback-ul cel mai bun nu se obtine in weekend, ci in zilele de luni. Atunci, interactiunile crescu cu 30%.

14. Telecomunicatii

In acest domeniu, cele mai bune zile pentru postat sunt vinerea, sambata si lunea. Totusi, 16% dintre postari au loc martea, cand feedback-ul este foarte scazut.

15. Calatorii si timp liber

Interactiunile cresc incepand de joi pentru a atinge varful in zilele de duminica (19%).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0